توسعه غرب جزیره با اجرای پروژه های عمرانی- رفاهی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدهای نظارتی از پروژه های عمرانی روستاهای بخش غربی جزیره درراستای توسعه این منطقه در حال اجراست.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، امیر سلکی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهر طبل توسط تیم نظارت این مدیریت عنوان داشت: عملیات ساخت سه پارک محله ای با وسعتی بالغ بر٢٤٠ مترمربع در مناطقی از شهر طبل آغاز شده است.
وی از بازدید از وضعیت نظافت و فضای سبز بلوار اصلی خبر  داد و با تاکید بر بهینه سازی خدمات در پارک حرا، ادامه داد: ساخت سردرب ورودی توسط این مدیریت و  ۶ چشمه سرویس بهداشتی، با مشارکت شهرداری طبل در پارک ساحلی حرای این شهر نیز در حال انجام است.
سلکی همچنین از توسعه فضای سبز روستای سهیلی خبر داد و افزود: ایجاد فضای سبز بلوار اصلی، رنگ آمیزی جداول و اِلِمان های بلوار اصلی و کوچه ها و کاشت  ١٠ درخت نارگیل بخشی از اقدامات ما جهت بهره مندی مردم این روستا از منظر روستایی مناسب می باشد.
به گفته وی، آغاز عملیات پیورس بلوار اصلی روستا و تامین روشنایی پارک بام روستا فعالیت دیگری است که با مشارکت دهیاری روستای سهیلی در دست اجراست.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: به منظور ایجاد فضایی برای کمک به روحیه نشاط برای کودکان نیز دو ست وسایل اسباب بازی کودکان در پارک بام این روستا نصب شد.
سلکی تصریح کرد: روستاها با توجه به نقشی که در توسعه ملی دارند، از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های توسعه ای برخوردارند و ما تلاش داریم با تسعه خدمات عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی، شاخص های اجتماعی مانند مهاجرت، اشتغال و فعالیت های اقتصادی در این مناطق را گسترش دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =