کمبود روغن خوراکی در اردبیل وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در تامین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز استان اردبیل مشکلی وجود ندارد و در کنار آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان انجام یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین صادقی در جلسه‌ای به‌صورت ویدئوکنفرانس با معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اظهار کرد: تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان انجام یافته و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان اردبیل صورت پذیرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد و نمایندگی‌های که عامل پخش مواد غذایی در سطح استان هستند در حال جذب روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشریح کرد: با مصوبه تنظیم بازار استان  اردبیل و پیگیری جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، تشریح کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از «عدم عرضه و گرانفروشی» با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تماس حاصل کنند.

صادقی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی درسطح استان نداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام،ایشون بگن کجا روغن داره تا ماهم بریم بگیریم،،شاید اردبیل جای دیگه رومیگه،،به فروشگاهها خیلی محدود میدن که اونم با صف های طولانی کرونایی،،برای یک عدد روغن که فروشگاه در عرۻ یک ساعت تمام میکنه،چون تعداد بسیار کم هست،،این شد که کمبود روغن وجود نداره؟؟موقعی این حرف درسته که مثل سابق روغن به وفور پیدا بشه