فعالیت پدافند غیرعامل در اردبیل

شهردار اردبیل از فعالیت کمیته پدافند غیرعامل و کارگروه‌های زیرمجموعه آن در حوزه نظارت بر ساخت و سازها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آئین گشایش نمایشگاه پدافند غیرعامل در پیاده راه اسفریس اردبیل اظهار کرد: بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع باارزش در حوزه اجرا و عمل همت و تلاش همگانمی را می‌طلبد و بهتر است در همه شئون جامعه با رعایت اصول پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدهای مختلف مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار دستگاه‌های مختلف عموم مردم، تشکل‌های مردم نهاد و صنوف متعدد باید تهدیدهای بالفعل و بالقوه را جدی گرفته و سعی کنند بدون مداخله نظامی در رفع این تهدیدها تلاش کنند.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری نیز در کنار سایر نهادها در بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع اساسی ورود پیدا کرده و با شکل‌گیری کمیته پدافند غیرعامل کارها با دقت و حساسیت رصد می‌شود.

لطف‌اللهیان ادامه داد: این کمیته کارگروه‌های متعددی را دارد که با تلاش کارگروه فرهنگی، آموزشی و تبلیغات این نمایشگاه همزمان با هفته پدافند غیرعامل برپا شده تا شهروندان با مفاهیم این موضوع مهم آشنایی یابند.

وی گفت: باید از راه‌های مختلف ماهیت موضوع و اهمیت امر پدافند غیرعامل برای مردم بازگو شود که برگزاری این نمایشگاه می‌تواند شهروندان را در گذر از این مسیر با مفاهیم پدافند غیرعامل آشنا سازد.

شهردار اردبیل بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت جلب مشارکت مردم شایسته است چنین نمایشگاه‌هایی در طول سال برگزار تا همشهریان با اهمیت و جایگاه این موضوع آشنا شده و به موقع در کاهش و رفع تهدیدهای مختلف پیشقدم شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =