اضافه شدن ۶ شهر دیگر آذربایجان‌غربی به محدودیت‌های سطح ۲ کرونایی

استاندار آذربایجان‌غربی از تصویب محدودیت های شغلی گروه ۲ در شش شهرستان دیگر استان خبر داد و گفت: علاوه بر سه شهرستان ماکو، مهاباد و پیرانشهر، شهرستانهای اشنویه، خوی، تکاب، سلماس، نقده و بوکان نیز بمدت یک هفته از روز چهارشنبه مشمول محدودیت های گروه ۲ می شوند.

به گزارش خبرآنلاین  آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: هنوز نظارت ها راضی کننده نیست. مردم در رعایت دستورالعمل های بهتر از قبل مراعات می کنند اما باید توجه داشت اگر حتی یکنفر هم رعایت نکند تلاش همه زیر سوال خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه اجرای محدودیت های گروه ۲ در شهر ارومیه از ستاد ملی مطالبه شده است، ادامه داد: با توجه به اجرای محدودیت های گروه ۲ در ۹ شهرستان انتظار می رود با همراهی مسئولین و اصناف و اقشار مختلف مردم شاهد روند نزولی بیماری کرونا در روزهای آینده باشیم.

شهریاری برگزاری مراسم عروسی و عزا در کل استان را طبق مصوبه ستاد ملی ممنوع اعلام کرد و افزود: اگر در شهر و یا روستایی مراسم عروسی برگزار می شود این قصور از بابت کم کاری فرمانداران و دیگر مسئولان شهرستانی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =