کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در چهارمحال‌ و بختیاری

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ تن انواع موادمخدر در استان کشف شده است، از افزایش ۶ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان‌اللهی" گفت: اشراف اطلاعاتی و حضور هدفمند به منظور جلوگیری از وقوع جرم، برخورد جدی با هنجارشکنان، مبارزه جدی با باندها و خرده‌فروشان موادمخدر، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.
فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ تن و یکصد کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و در این راستا ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا ۱۵ پاتوق تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان شناسائی و با حکم قضائی پلمب شد، گفت: در راستای رضایتمندی مردم، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، ۳۵۰ طرح عملیاتی و انتظامی در استان اجرا شد.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۹۰۰ نفر خرده‌فروش موادمخدر دستگیر شده، گفت: در این راستا ۸۶ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =