‍ مشکلات اجتماعی طرح های راهسازی با همکاری دستگاه ها برطرف شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۲ پیمانکار مرتبط با طرح‌های عمرانی راه‌سازی در استان با مشکلات اجتماعی مواجه هستند، گفت: مشکلات اجتماعی طرح‌های راه‌سازی با همکاری دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی شامگاه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفع سریع‌تر مشکلات این پیمانکاران در اولویت مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر مسوولان مرتبط باشد.
وی افزود: حریم طرح‌های راه‌سازی در مالکیت دولت است، اما گاهی برخی افراد با شخم‌زدن و کاشت زمین‌های کشاورزی در حریم جاده‌ها، ادعای مالکیت بر این زمین‌ها و دریافت خسارت دارند که این مساله باید براساس قانون در حوزه راه‌سازی رفع شود.

عباسی تصریح کرد: از مسوولان قضایی چهارمحال و بختیاری تقاضا می‌شود برای رفع مشکلات مرتبط با طرح‌های عمرانی به ‌خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی با دستگاه‌های اجرایی همکاری بیش از گذشته داشته باشند.

وی یادآور شد: همدلی، همکاری و همراهی تمامی مسوولان دولتی و قضایی، مردم و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های توسعه‌ای استان ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حق شکایت از یکدیگر در دادگاه را ندارند.

وی گفت: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید با شکایت علیه یک دستگاه اجرایی دیگر، روند اجرای پروژه‌های عمرانی را مختل کنند.

وی تاکید کرد: در اجرای تمامی طرح‌های عمرانی باید حق و حقوق مردم به‌طور کامل محاسبه و از سوی دستگاه اجرایی متولی پرداخت شود.

عباسی افزود: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه موظفند مشکلات اجتماعی مرتبط با طرح‌های عمرانی را به‌ موقع رفع کنند تا هیچ پروژه‌ای به‌ علت بروز معضل اجتماعی متوقف نشود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =