تناقض در اظهارات رئیس و دبیر فدراسیون/ در والیبال چه خبر است؟

فارس نوشت: مسئولان فدراسیون والیبال درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اخیراً در مصاحبه‌ای مدعی شد که سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شده اما نام وی را به دلیل برخی مسائل اعلام نمی‌کند. این اقدام تعجب اهالی والیبال را به همراه داشت چراکه تقریباً هیچکس از اعضای کمیته فنی و هیأت رئیسه از این موضوع اطلاعی نداشتند.

بهنام محمودی، عضو افتخاری هیأت رئیسه و عضو کمیته فنی فدراسیون در این خصوص اظهار داشت: قرار بود رئیس فدراسیون با چند گزینه که مطرح شده بودند مذاکره کند. اظهارات اخیر داورزنی را شنیدم، اما اطلاعی از انتخاب سرمربی نوجوانان ندارم. نام گزینه انتخاب شده، به هیأت رئیسه و کمیته فنی اعلام نشده است. از طرفی هیچ مشورتی هم با ما نشد.

همچنین محمود افشاردوست، دیگر عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون هم در این مورد عنوان کرد: کمیته فنی که برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد و در هیأت رئیسه هم صحبتی درخصوص انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نشد. زمانی که در هیأت رئیسه بحث انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان مطرح شد، اعضا به تشکیل کمیته فنی رای دادند تا سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان با نظر تعدادی از اهل فن انتخاب شود. 

وی ادامه داد: داورزنی در هیأت رئیسه صحبتی از انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نکرد و نظرمان را نپرسید. من هم در روزهای اخیر در خبرها دیدم که سرمربی انتخاب شده است. از موضوع اطلاعی نداریم که بخواهیم درمورد آن اظهارنظر کنیم. شاید در جلسه بعدی کمیته فنی یا هیأت رئیسه این موضوع مطرح شود.

نکته جالب ماجرا جایی است که دبیر فدراسیون هم صحبت های رئیس را نقض می کند. میلاد تقوی، در مصاحبه ای درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: درباره سرمربی تیم نوجوانان به دو گزینه نهایی رسیده‌ایم. با هر دوی این افراد صحبت شده که نتیجه آن هم به زودی اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر جهانگیر سیدعباسی، رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی فدراسیون والیبال هم چندی پیش عنوان کرد: شنیده ام که داورزنی گفته سرمربی این تیم انتخاب شده اما اطلاعاتی در این خصوص ندارم و از این موضوع بی‌خبر هستم.

گویا همه مسئولان و اهالی والیبال از موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان بی خبر هستند و تنها داورزنی در جریان است. به نظر می رسد رئیس بدون مشورت با اهالی فن، گزینه مدنظرش را انتخاب کرده و باید دید که ملاک های داورزنی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان چه بوده است؟ موضوعی که این روزها علاقمندان به والیبال را آزار می دهد، تناقض در صحبت های رئیس و دبیر فدراسیون است که نشان از اوضاع نامطلوب این ورزش دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =