۰ نفر
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
رشد ۷۲ درصدی صادرات در البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه نهایت همراهی را برای رفع موانع راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی در البرز داشتیم، گفت: راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی یکی از مطالبه‌های مهم و اصلی مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز ؛ «عزیزاله شهبازی» در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان در خصوص قانون مالیات‌های مستقیم ماده ۹۱، افزود: پیگیری‌های لازم از سوی اتحادیه‌های مربوطه صورت گیرد.


وی ادامه داد: در جلسات این شورا باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته‌های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.


شهبازی گفت: راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی یکی از مطالبه‌های مهم و اصلی مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.


وی افزود: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رونق و جهش تولید، صادرات و پویایی چرخه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید به جد اجرایی شود و کسانی که در این راستا کوتاهی کنند مورد بازخواست قرار می‌گیرند.


استاندار البرز اضافه کرد: فرصت‌ها محدود است از این رو باید زمان را غنیمت شماریم و در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و وعده ها با اهتمام ویژه‌ای وارد میدان شویم.


وی با اشاره به نقش تسهیل‌گری دولت در امور تولید و تجارت، گفت: بخش خصوصی البرز بسیار متعصب و کوشا هستند و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به حفظ چرخه تولید و اشتغال پرداخته اند بنابراین باید تدابیر لازم را جهت تسهیل در امور تولید، صنعت و صادرات در البرز تا جای ممکن اتخاذ کرد.


شهبازی با بیان اینکه در این برهه حساس البرز توفیق رشد ۷۲ درصدی صادرات را یافته، افزود: البته در شرایط کنونی با وجود تحریم های ناجوانمردانه و روندی که بواسطه شیوع بیماری عالمگیر کرونا بوجود آمده است، محدودیت‌های جدی ایجاد شده ولی مجموعه دولت در جهت تسهیل و رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =