وضعیت متفاوت باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای

کسب مجوز حرفه‌ای یکی از دردسرهای باشگاه‌ها است. دردسری که ریشه در شیوه غلط باشگاه‌داری تیم‌های ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد چهار نماینده ایران در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود. هر یک از این تیم‌ها وضعیت متفاوتی با یکدیگر دارند. طبق اعلام رسانه‌ها پرسپولیس، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، مدارک خود را تحویل داده است، اما «نقص‌های جزئی» در این مدارک دیده می‌شود، اما مسئولان این باشگاه در جریان این نقص مدارک قرار گرفته‌اند.

همچنین طبق صحبت‌های مدیر حقوقی و ورزش قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه طلب تاکافومی آکاهشی را پرداخت کرده و «از نظر حقوقی منعی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد»، اما در باشگاه تراکتور شرایط دیگری حاکم است و طلب سینا عشوری که چندی پیش از فوتبال خداحافظی کرد مانع تراکتور در راه کسب مجوز حرفه‌ای است، اما به‌زودی جلسه میان این بازیکن و مسئولان باشگاه تراکتورسازی برگزار خواهد شد تا دو طرف به یک توافق دست یابند.

وضعیت باشگاه استقلال کمی با دیگر باشگاه‌ها متفاوت است. آن‌ها به تازگی توانستند پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کنند و شاید مجوز حرفه‌ای چالش‌های جدیدی مدیران آبی‌ها باشد. اما طبق اخبار مدارک استقلال در دست بررسی است و مسئولان این باشگاه تا اطلاع ثانوی باید منتظر بمانند.

مشروح این گزارش را اینجـــــــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =