۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
انتصابات جدید در آموزش و پروش البرز

در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی آموزش و پرورش استان منصوب شدند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز، در پنجاه و پنجمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به ریاست «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین جدید آموزش ابتدایی و سوادآموزی البرز معرفی شدند.

در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات طولانی «محرمعلی الهویی» معاون پیشین آموزش ابتدایی استان در مسئولیت‌های مختلف آموزش و پرورش استان و کشور که به افتخار بازنشستگی نائل آمد «یونس جاوید نسب» حکم خود را به عنوان معاون جدید آموزش ابتدایی اداره کل دریافت کرد.

جاوید نسب دانشجوی دوره دکتری و از نیروهای متخصص حوزه آموزش ابتدایی است که ریاست اداره دوره اول و پیش دبستانی، سرپرستی مرکز مشاوره خدمات روانشناختی رازی استان البرز و مسئولیت دبیرخانه کشوری ارزشیابی کیفی-توصیفی بخش دیگری از سوابق وی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در حکم دیگری «تقی نادری» را که پیش از معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان را بر عهده داشت و پس از تغییر نمودار سازمانی ادارات کل آموزش و پرورش کشور و ادغام معاونت پژوهش با معاونت پشتیبانی، به عنوان معاون جدید سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز منصوب نمود.

نادری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت مدارس و حضور در واحدهای مختلف کارشناسی آموزش و پرورش را نیز در کارنامه خود دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =