عملیات ریل‌گذاری متروی کرج در مراحل پایانی

شهردار کرج با اشاره به اینکه عملیات ریل‌گذاری پروژه مترو در مراحل پایانی است، گفت: عملیات تکمیل این پروژه در سه شیفت کاری در حال انجام است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علی کمالی زاده» صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه متروی کرج که با حضور نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: با تلاش همکاران در سازمان حمل و نقل ریلی تکمیل پروژه مترو در سه شیفت کاری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت فیزیکی این پروژه در مقایسه با ماه‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، ادامه داد: عملیات ریل گذاری و احداث شفت برای ورود قطار به تونل در مراحل پایانی قرار دارد.

شهردار کرج ابراز کرد: فرایند خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه هم به طور موازی در حال انجام است و امیدواریم ۲۲ بهمن امسال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.  

به گفته کمالی زاده بهره برداری از خطوط متروی کرج نقش به سزایی در تسهیل جابه جایی شهروندان، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم و کاهش مشکلات ترافیک و آلودگی هوا خواهد داشت.

پیگیر رفع مشکلات پروژه هستیم

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه روند پیشرفت متروی کرج رضایت بخش است، گفت: پیگیر رفع مشکلات پروژه هستیم.

علیرضا عباسی در حاشیه بازدید از پروژه متروی کرج، اظهار کرد: برخی موانع و مشکلات باعث شده بود روند تکمیل این پروژه در طول بیش از یک دهه به کندی پیش برود.

وی ادامه داد: طی سه سال و نیم اخیر بسیاری از این مشکلات مرتفع شد و طی چند سال گذشته شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه بوده ایم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: با تسریع در تکمیل ایستگاه‌های مختلف این پروژه، شاهد توسعه سیستم حمل و نقل پاک در کرج خواهیم بود.

عباسی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری کرج یکی از پیشرفته ترین سیستم های پیش‌بینی شده کشور است، توضیح داد: امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان و حمایت دولت، به زودی انتظار طولانی شهروندان کرجی برای استفاده از مترو به پایان برسد.

عباسی توضیح داد: به عنوان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با همه توان پیگیر رفع مشکلات هستیم تا متروی کرج هر چه زودتر به سرانجام برسد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =