۱۲درصد دانش‌آموزان قزوینی به سامانه شاد دسترسی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۲درصد دانش آموزان به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از شبکه شاد محروم شده‌اند و چیزی حدود ۲درصد نیز به دلیل نداشتن گوشی یا تبلت امکان حضور در شاد را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به وضعیت دسترسی دانش آموزان به اینترنت اظهار کرد: تا به این لحظه ۸۸درصد دانش آموزان استان قزوین به سامانه شاد دسترسی دارند و حدود ۱۲درصد نیز در این شبکه نیستند.
اصغری بیان کرد: بخش عمده‌ای از این ۱۲درصد به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از شبکه شاد محروم شده‌اند و چیزی حدود ۲درصد نیز به دلیل نداشتن گوشی یا تبلت امکان حضور در شاد را ندارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: برای استفاده دانش آموزان فاقد اینترنت و گوشی از محتوای درسی اقدامات زیادی صورت گرفته تا هیچ دانش آموزی از آموزش دور نشود.
او بیان کرد: برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارائه محتوای آفلاین مانند سی دی و همچنین بسته‌های آموزشی خودآموز از اقداماتی است که در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان بیان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم همه دانش آموزان را به محتوای قابل قبول آموزشی مجهز کنیم اما در این مسیر موانع باید با کمک همه مدیران و مسئولان برطرف شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =