۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۸

فارس: خلبان سابق نیروی هوایی لیبی با افشای طرح رژیم طرابلس برای کشتار جمعی مردم این کشور، تاکید کرد که "معمر قذافی " دستور اجرای سیاست "زمین سوخته " و نابودی کامل شهر "مصراته " را صادر کرده است.

"عادل عبدالکافی " خلبان سابق نیروی هوایی لیبی گفت: اطلاعاتی در دست است که ثابت می‌کند نیروهای قذافی هم اکنون نابود کردن شهر مصراته بویژه با استفاده از موشک‌های "گراد " را در دستور کار خود قرار داده‌اند. زیرا این نوع از موشک‌ها به "موشک‌های کور " معروفند و هدف تعیین شده‌ای را مورد اصابت قرار نمی‌دهند.

عبدالکافی که با تلویزیون العالم گفت‌وگو می‌کرد؛ بمب‌های خوشه‌ای را از دیگر سلاح‌های مورد استفاده نیروهای قذافی در حمله به شهر مصراته عنوان کرد و ‌افزود: رژیم قذافی سیاست زمین سوخته را در دستور کار قرار داده است و نخستین هدف اجرایی این سیاست شهر مصراته است.

این خلبان سابق نیروی هوایی لیبی درباره علت روی آوردن رژیم قذافی به اجرای سیاست سرزمین سوخته گفت: قذافی به خوبی می‌داند که رژیم او به زودی فرو می پاشد و حکومتش دیری نخواهد پایید.

وی از جامعه جهانی خواست به منظور توانمند سازی انقلابیون و تسریع در سرنگونی رژیم قذافی انقلابیون این کشور را مسلح کنند.

عبدالکافی درباره استفاده نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو " از هواپیماهای بدون سرنشین در لیبی گفت: این کار خطر دخالت نیروهای زمینی ناتو در لیبی را کم می‌کند زیرا هواپیماهای بدون سرنشین از توانمندی و دقت لازم برای هدف قرار دادن اهداف و اشخاص معین برخوردارند.

وی در پایان از کنترل انقلابیون لیبی بر گذرگاه مرزی این کشور با تونس تقدیر کرد و آن را زمینه ساز کنترل منطقه "جبل غربی " و بیرون راندن گردان‌های قذافی از این منطقه دانست.16148

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =