فکری: خوشحالم اولین بازی بیرون از خانه استقلال در اهواز برگزار می‌شود

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم اولین باز بیرون از خانه استقلال در استان خوزستان که طرفداران زیادی داریم، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری درباره دیدار امروز تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالیم اولین بازی بیرون از خانه ما در استان خوزستان برگزار می‌شود، چرا که اهواز خانه دوم استقلال است و طرفدار زیاد و پرشوری داریم. امیدواریم با یک بازی خوب هواداران سرتاسر ایران و این استان را خوشحال کنیم.

وی افزود: بازی امروز هم برای ما و هم فولاد سخت است، هر دو تیم مدعی قهرمانی در این فصل هستند. فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند است و امیدوارم بازی قشنگی شود. هر د تیم دنبال فوتبال بازی کردن و گرفتن امتیاز هستند، اما با توجه به شرایط روحی بازیکنان ما، امیدوارم با دست پر برگردیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از یک طرف پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شد و می‌توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم، از یک طرف هم  سه بازیکن به نام‌های محمد نادری، احمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نخواهیم داشت. در مجموع نگرانی نداریم و می‌دانیم بازیکنان ما با انگیزه هستند تا خوارانی که منتظر گرفتن نتیجه تیم‌شان هستند را، خوشحال کنند.

فکری در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم، دیداری که هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم به دور از حاشیه  و سالم باشد و در نهایت ما برنده باشیم. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =