‍ تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری روان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران در روز گذشته در ۶۷ نقطه از محورهای استان عملیات ریزش‌برداری و در ۳۱۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی عملیات برف‌روبی را انجام دادند و هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی روان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،عزیزالله روشن، با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است، اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راهداران در روز گذشته به صورت شبانه‌روزی اقدام به برف‌روبی و ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی کردند، افزود: راهداران در ۶۷ نقطه عملیات ریزش‌برداری و در ۳۱۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی عملیات برف‌روبی را انجام دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز گذشته ۱۲۱ تماس با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برقرار شد، گفت: بیش‌تر تماس‌ها مربوط به وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا بود، معمولا به طور میانگین میزان تماس‌ها در روزهای عادی حدود ۱۵ تماس است.

روشن خاطرنشان کرد: باتوجه به ممنوعیت‌ و محدودیت تردد خودروها از روز یکم آذرماه در چهارمحال و بختیاری با کاهش -۳۲ درصدی ورودی و -۳۷ درصدی خروجی‌ خودرو از استان مواجه بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها از رانندگان درخواست می‌شود قبل از انجام سفر از وضعیت راه‌ها و سامانه‌های بارشی اطلاع کافی را دریافت کنند و در مواقع بارش از سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

وی در پایان یادآور شد: در روز گذشته در پی بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، راهداران به ۴۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند و ۱۲ مسافر نیز اسکان داده شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =