​استعلام کرونا برای مسافران ناوگان عمومی جاده ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل گفت:با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، کلیم اله وثوقـی در بازدید از پایانه مسافری اردبیل افزود: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد :مسئولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

وثوقی تصریح کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از امروز ۳ آذر تا اطلاع ثانوی ارائه هرگونه خدمات مسافرتی به افرادی که مبتلا به این بیماری باشند و دوره قرنطینه را رعایت نکنند ممنوع است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه پایانه های مسافری استان افزود: گندزدایی و ضد عفونی ترمینال ها و ناوگان های عمومی مسافربری استان اردبیل تا شکست کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وثوقی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های حمل ونقل و استفاده مسافران از ماسک تاکید کرد و از فعالیت ۵۴ شرکت حمل ونقل مسافر با هزارو ۱۱۰ دستگاه ناوگان در استان اردبیــل خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =