عقده گشایی انگلیسی بعد از مرگ مارادونا/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: نشریه دیلی استار چاپ انگلیس از تیتر عجیبی برای درگذشت مارادونا استفاده کرده است.

دیشب خبر درگذشت مارادونا منتشر شده و این اتفاق تلخ واکنش های بسیاری را در جهان به همراه داشت. تمام ستاره های بزرگ فوتبالی و حتی بسیاری از غیرفوتبالی ها به علت فوت مارادونا ابراز ناراحتی کرده و به تمجید از این فوق ستاره بزرگ و آرژانتینی پرداخته اند.

اما نریه دیلی استار انگلیس از تیتری خصمانه و اند در مورد فوت مارادونا استفاده کرده است؛ "وقتی بیشتر از همیشه به VAR نیاز داشتیم کجا بود." تصویری از گل مشهور مارادونا با دست به دروازه پیتر شیلتون نیز روی جلد منتشر شده و این نشریه انگلیسی حتی در روز مرگ مارادونا نیز دست از انتقاد از او برنداشته است.

مارادونا لحظاتی تاریخی و فراموش نشدنی به کرات در دوران حرفه ای خود دارد. حتی درهمین دیدار او یکی از زیباترین گل های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند و از میانه میدان یک به یک بازیکنان انگلیس را دریبل کرد. اما گل با دست او به انگلیس شاید خاص ترین و ماندگارترین صحنه دوران ورزشی او باشد. البته مارادونا نیز تا زمانی که زنده بود همیشه از انجام چنین کاری ابراز رضایت می کرد و حتی همین چند هفته قبل مدعی شد آرزو دارد یک بار نیز با دست راست دروازه انگلیس را باز کند.

بیشتر بخوانید:مارادونای محبوب ما

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    جمله نشریه انگلیسی درست ترجمه نشده است.
  • مرتضی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 1
    از مرگ هیچکس خوشحال نمیشیم ولی واقعا چه بر سر مردم دنیا آمده که چنین سمبل بازی ناجوانمردانه ، مظهر دوپینگ و معتاد کبیر و همکار و دوست بزرگترین قاچاقچی های دنیا را شایسته احترام میدونه ؟!!!!
  • منصور IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    23 10
    تیتر روزنامه انگلیسی خصمانه نبوده و بسیار مودبانه حرف حقی رو بیان کرده. بنده در سیاست از انگلیس بخاطر شرارت های تاریخیش متنفرم ولی در فوتبال ناراحتی یه ملت از گل غیرقانونی این آقا که منجر به حذف انگلیس شده رو درک میکنم. انتظار نداشته باشید مردم انگلیس خاطره تلخ این بازی رو از یاد ببرن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      1 0
      اون در ظاهر بازی فوتبال دو کشور بود اما خشم مردم تحقیر شده آرژانتین بود صدای گزارشگر آرژانتینی و سخنان بعدی مارادونا را گوش کنید.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    21 4
    همین الان بعذ 24 سال میگند داور عمانی در بازی با عربستان در جام ملت های 96 حق مارو ضایع کرد..چطور توقع دارید هم چین گلی رو انگلیس ها فراموش کنند..
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    17 10
    این گل هم زرنگی و شهامت و کینه مارادونا را نسبت به انگلستان را نشان داد و هم حماقت داور و این تیتر هم جز کینه انگلیسی چیز دیگری را نشان نمی دهد .... مگه این انگلیسی ها در بقیه جام جهانی ها چیکار کردند ؟
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    22 5
    دست خدا بالاتر از دست آنهاست. روحت شاد فوتبالیست مردمی.
  • شهاب IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    مارتدونا که نیست با این تیتر دوباره انگلیسیا داغ دلشون تازه شد یه جا هم اینا بسوزن بد نیست
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    درست ترجمه نکردی جناب مترجم، ترجمه درست معنتی دیگری را افاده میکند: وقتی بیشتر هر زمانی به VAR نیاز داشتیم کجا بود؟. منظورش VAR هست و نظر خصمانه به حساب نمیاد.