۶۸هزار مشترک در قزوین مشمول تعرفه تشویقی وزارت نیرو شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: تعداد ۶۸هزار مشترک شهری و روستایی به دلیل رعایت الگوی مصرف، مشمول تعرفه تشویقی وزارت نیرو شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: بررسی گزارش‌های این شرکت نشان می دهد با همدلی و همیاری مردم استان در ماه های گرم سال جاری (خرداد، تیر، مرداد و شهریور) تعداد ۶۸هزار مشترک شهری و روستایی به دلیل رعایت الگوی مصرف، مشمول تعرفه تشویقی وزارت نیرو شدند.
بیرنوندی با اعلام این مطلب گفت: صرفه جویی صورت گرفته ۱۳درصد کل مشترکین استان را شامل می شود که از این میزان در در حوزه شهری ۹۲درصد و در حوزه روستایی ۸ درصد بوده است.
او از اعمال تخفیف تشویقی به میزان ۶۷۰میلیون ریال برای این دسته از مشترکان خبر داد و ضمن تقدیر از آنان اظهار امیدواری کرد که با همیاری بیشتر مردم علاوه بر کاهش هزینه های مربوط به تولید و انتقال آب، با ذخیره آب بها، هزینه سبد خانوارها نیز مدیریت شده و رضایت بیشتری برای آنان فراهم شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان یکی از دلایل مشارکت پایین مردم در این رابطه را نرخ پایین آب بها بیان کرد و افزود: باید سیاست های ترغیبی و تشویقی وزارت نیرو در کنار افزایش مشارکت مردم و به ویژه روستاییان مورد توجه قرار گرفته و تهیه و تدوین شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =