جاده‌های بین شهری بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند

نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی(ره) گفت: جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه خطرساز و به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند، وزیر راه در این رابطه چاره‌اندیشی کند.

خبرانلاین خوزستان -  حبیب آقاجری با اشاره به طرح سوال اخیر خود از وزیر راه و شهرسازی، گفت: جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه بنده در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند، در رابطه با این موضوع اخیرا وزیر راه ‌وشهرسازی را مورد سوال قرار داده‌ام.

وی افزود: این جاده‌ها از کم‌ترین امکانات ازجمله علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی بی‌بهره‌اند و مدت بسیاری است مورد تعمیر و بهسازی قرار نگرفته و تردد در آن‌ها خطرساز شده است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده‌های بین روستایی بندرماهشهر با ۶۵ روستا، امیدیه به همین تعداد و هندیجان بیش از این تعداد، همچنین مسیر امیدیه به دیلم و امیدیه به سرانجام، به دنبال سوانح رانندگی مکرر به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزیر راه‌ و شهرسازی باید پاسخگو باشد که چرا تاکنون برای بهسازی جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه‌ ام اقدامی نداشته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =