انقلابی نماها تاریخ ترورها را مرور کنند؛ آن زمانی که قطعنامه‌دان پاره نشد!

متاسفانه عملیات تروریستی اخیر محملی برای برخی دعواهای جناحی در داخل کشور شده تا حدی که برخی افراد به ظاهر انقلابی از هر توهین و نفرت پراکنی علیه دولت و دستگاه دیپلماسی فروگذاری نکرده و تلاش می کند که جبهه داخلی را در این زمینه متهم اصلی نشان دهند.!

به گزارش خبرآنلاین،جنجال‌های داخلی بر سر دلایل و عوامل موثر در عملیات تروریستی اخیر که به شهادت شهید فخری زاده منجر شده، این روزها بالا گرفته است. عمده دعوای جناحی چند دلیل به همراه دارد که مهمترین آن انتخابات 1400 است و مسئله بعدی نفوذ برخی عناصر منطقه ای به کشورمان و جلوگیری از احیای توافق هسته ای ایران است، اما بحث حول این دو موضوع نیست برخی از دلواپسان داخلی می گویند ترور شهید فخری زاده به دلیل اقدامات دولت روحانی و سیاست خارجی او بوده است. ارتش سایبری این مخالفان در توئیتر و فضای مجازی مدعی شده اند که تیم دیپلماسی به ریاست محمدجواد ظریف پای بازرسان اتمی را به داخل کشور باز کرد که آنها در قالب بازرس آژانس بین المللی انرژی اتمی از چهره های هسته ای ایران جاسوسی کرده اند!

سوالی که در این دعوای جناحی و جنگ فعالان دلواپس در فضای مجازی مطرح شده این است که چرا آقایان از خود نمی پرسند ترور دانشمندان هسته ای در چه سالهایی آغاز شد و در چه سالی پایان یافت و حالا بار دیگر که حرف از صلح و گفتگوی ایران با مجامع بین المللی بر سر توافق هسته ای به میان آمده، بار دیگر شاهد یک ترور هدفمند بودیم؟ چرا اقایان از خود سوال نمی کنند که چه کسی چهره دانشمندان هسته ای را رسانه ای کرد؟ در چه دولتی، آن دولت مطلوب به اسناد وزارت اطلاعات دسترسی پیدا کرد؟ در چه دولتی پیام ایران به جهان و شورای امنیت این بود که آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود؟ و سوال دیگر اینکه آیا آقایان واقعا به دنبال معیشت مردم هستند که اینگونه به جان یک توافق افتاده اند که مانع از احیای آن شوند؟ و سوال آخر اینکه زمانی که این ترور صورت گرفت عالیجنابان سرگرم تبلیغات و کازار انتخاباتی 1400 نبودند؟ دلواپسان چرا از خود نمی پرسند مرد پشت پرده مذاکرات هسته ای که بود که نتانیاهو گفت نام او را به خاطر بسپارید؟

>>> بیشتر بخوانید:
تضمین اجرای برجام چه بود؟

مروری بر روزهای برجامی؛ چه کسانی در دفاع از برجام عقب‌نشینی کردند؟

ترورها از چه سالی و چگونه صورت گرفت؟

سلسه ترور دانشمندان هسته ای کشورمان از سال 1388 تا 1390 صورت گرفت. اسامی آنها به ترتیب عبارتند از : شهید مسعود علیمحمدی در سال 88، شهید مجید شهریاری در سال 89 ، شهید مصطفی احمدی روشن  و رضا قشقایی در سال 90، شهید داریوش رضایی نژاد در سال 90 و در نهایت پس از برجام،شهید فخری زاده در سال 99 ! به فاصله 9 سال از ترور خبری نبود و در این زمان حساس فعلی منطقه، درحالی که اسرائیل تا بیخ گوشمان آمده و در جمهوری آذربایجان پایگاه نظامی تاسیس کرده و با کشورهای به ظاهر کوچک عربی حاشیه خلیج فارس صلح و سازش را آغاز کرده است، از سوی دیگر فعالیت داعش در عراق شدت گرفته و دولت آمریکا در حال انتقال به دموکرات هایی که با پنبه سر می برند و توافقی که برای جنازه اش دلوپسان داخلی و خارجی در حال تهیه مرغ عزایش هستند. و مردمی که ظاهرا تحریم دیگر بر انها اثر ندارد! در این زمان فعلی پس از 9 سال بار دیگر ایران شاهد از دست رفتن یک نخبه علمی دیگر است و این سوال مطرح می شود که تندرویان داخلی با چه استنادی می گویند کار دولت فعلی است؟ برای پاسخ بهتر است به پیشنیه تحریم ها بنگریم، لغو قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران با تصویب قطعنامه 2231 شامل چه بود و چرا پس از لغو آن اسرائیل دستور ترور نداشت؟ چرا پس از خروج ترامپ از برجام بار دیگر شاهد این اتفاق بودیم؟

در دولت نهم به ریاست احمدی نژاد با شدت گرفتن فعالیت هسته ای ایران فشار جامعه بین الملل از چین و روسیه تا اروپا و آمریکا به ایران افزایش یافت. دوره ای که ترورها انجام شد و بدترین قطعنامه ها علیه ایران صادر گشت.در یک بازخوانی ساده بخوانید پاسخ به این سوال را که توافق هسته ای چه تحریم هایی را لغو و ترامپ با خروج از این توافق کدام تحریم ها را بار دیگر احیا کرد؟ مهمترین آن تحریم دانشمندان هسته ای کشورمان بود. یعنی قطعنامه 1803 که دانشمندان و فعالیت هسته ای ایران را طبق گزارش شورای حکام آژانس انرژی اتمی و بر اساس نام دانشمندان و کسانی که در صنعت هسته ایران نقش داشتند و در قطعنامه 1747 تحت تحریم قرار گرفتند که نام شهید فخری زاده نیز در کنار دیگر دانشمندان بود. بعد از توافق هسته ایران با 5+1 آنها نیز مشمول لغو تحریم ، بر اساس قطعنامه 2231 شدند. پس از اغاز برجام و لغو تحریم های هسته ای امریکا دیگر به موساد چراغ سبزی برای ترورهای بیشتر نداد و هرساله نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تنها با سخنرانی و تصاویر تازه به صحن سازمان ملل می آمد و داد وا مصیبتا علیه ایران سر می داد و جامعه بین الملل به توجه به درخواست های ضدایرانی او! حال چه شده است که امروز مدعیان انقلابی می گویند نفوذی ها از سوی دستگاه دیپلماسی بوده اند؟ چرا کسی نمی گوید در دولت هشتم و نهم که ترورها شدت گرفت اسناد وزارت اطلاعات در دست چه کسانی بوده است؟

حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار اسبق حسن روحانی در دولت دهم در مصاحبه با فارس در تاریخ 26 مهرماه 1393 درباره سلسه ترورها در دولت نهم می گوید: در مورد دانشمندان هسته‌ای باید بگویم بزرگترین خطا و اشتباه حفاظتی که صورت گرفت این بود که در دولت احمدی‌نژاد این دانشمندان را به مردم معرفی کردند، درحالی که تا آن موقع کسی این افراد را نمی‌شناخت.من دانشمندی را می شناسم که آن زمان به راحتی با ماشین خود از منزل به محل کار می‌آمد و هیچ‌ کس هم خبر نداشت، اما آقای احمدی‌نژاد به خاطر تقدیر و تشویق، او را در تلویزیون آورد و همه مردم او را شناختند و از فردای آن روز این فرد مجبور شد برای حفظ جان خود در منزل پنهان شود. بنابراین ما ده‌ها نفر را به دست خودمان در معرض تهدید قرار دادیم و خودمان حاصل زحمات سه دهه گذشته که محصول انقلاب بود در معرض تهدید دشمنان قرار دادیم . وزیر اسبق اطلاعات در دولت خاتمی به فارس گفت: دانشمندی که به راحتی به دانشگاه شریف می‌رفت و آنجا درس می‌داد، نه دانشگاه می‌دانست او چه کاری انجام می‌دهد و نه جاهای دیگر... ما به دست خودمان به دست دشمن بهانه دادیم و دانشمندی که در حوزه‌های مختلف حلقه‌های مفقوده علمی‌ کشور را تکمیل می‌کرد، شناسایی کردیم و با شرایط امنیتی که بر آنها حاکم شد دیگر نمی‌توانند کار کنند، لذا ترجیح می‌دهند یا اصلا اینجا نباشند یا سر کلاس‌ها نروند، چرا که وقتی کسی را در لاک امنیتی قرار می‌دهی، زندگی را بر او تباه کرده‌ای."

>>> بیشتر بخوانید:
دلواپسان داخلی و خارجی چه منفعتی از ترور شهیدفخری زاده دارند؟

افشاگری ظریف پاسخ این جنگ جناحی بر سر ترور شهید فخری زاده را روشن می کند

ظریف وزیر خارجه کشورمان یکشنبه هفته گذشته (قبل از ترور شهید فخری زاده) در گفتگو با انتخاب می گوید: « فراموش نکنید که روسیه و چین به ۶ قطعنامه شورای امنیت علیه ایران، در دولت اصولگرا رای مثبت دادند. من از آقایان سئوال می کنم؛ در دولت اصولگرای آقای دکتر احمدی نژاد که در ابتدا به قول خودشان «End» اصولگرایی بود، چندبار چین و روسیه قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران را وتو کردند؟ چین برای اولین بار در طول تاریخ در دولت روحانی پذیرفت که روابط راهبردی باشد؛ دوستان این ها را می دانند که می گویند دولت چین منتظر یک دولت اصولگراست که بیاید؟  در دولت نهم و دهم، حتی اسم «راهبردی» در روابط مطرح نبود .بعضی دوستان به امریکا «گرا» می دهند که با ما بهتر می توانید کار کنید؛ ما که سکوت می کنیم، ولی دلیل نمی شود که متوجه این گراها نیستیم.می دانم و خبرش را بهم می دهند که دوستان به آمریکا گفته اند این ها در قدرت نمی مانند و قدرت این ها چند روزه است.متاسفانه ابزار تبلیغ و حاشیه امن در اختیار دوستان است.طرف به آسانی می گوید ظریف جاسوس است و در مدرسه جاسوسی تربیت شده؛ هیچ اتفاقی هم برایش نمی افتد.می گویند پدربزرگ ظریف عامل بهایی ها و عامل گلوبالیست ها بوده؛ مسجد اعظم قم و مسجد هامبورگ با پول ایشان ساخته شد.

ترامپ شکست خورده اما کماکان برخی در ایران به خاطر نگرانی که دارند، از آن حمایت می کنند.آقایان صراحتا گفته اند اگر ترامپ انتخاب می شد، پیروزی ما در انتخابات 1400 قطعی بود.شما از ترامپی حمایت می کنید که سردار سلیمانی را شهید کرده و هزاران ایرانی را کشته؛ چطور می شود که بعد از شکستش تلاش کنید ترامپ را زنده نگه دارید؟ واقعا قابل فهم نیست!

تحلیل شان این است که با پیروزی بایدن، جریان اعتدال و اصلاحات در انتخابات موثر شوند. فرض کنید که شما هشت ماه دیگر بتوانید با هر کسی به توافق برسید، آیا خوب است که در این هشت ماه، مردم بد زندگی کنند؟ خوب است به مردم فشار بیاید، آن هم فقط برای اینکه شما دوست دارید انتخاب شوید؟ این انصاف، انسانیت و دین است؟ اینکه مردم تحت فشار باشند و زجر بکشند تا دولت آقای روحانی یا دیدگاه تعامل با دنیا در میان مردم منکوب شود، واقعا نمی دانم این چه فایده ای دارد؟»

به گزارش خبرآنلاین،محمودواعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری درباره شهید فخری زاده گفت: از نتایج عجیب این عملیات روانی غیرمسئولانه،‌یکی این است که شهید بزرگواری که عضوی از دولت بوده و همزمان با تیم مذاکره‌کننده، به دلیل نقش‌آفرینی در توسعه و بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای، ‌نشان درجه دو خدمت از دست رئیس‌جمهور دریافت کرده است (این مسئله به دلیل ملاحظات امنیتی در آن زمان رسانه‌ای نشد) را مخالف دولت بازنمایی می‌کنند و شهادت مظلومانه او را به برجام ربط می‌دهند.

اظهارات واعظی نشان می دهد که مرد پشت پرده مذاکرات هسته ای بی شک شهید فخری زاده بوده است. به این معنا واضح است که برخی افراد به ظاهر انقلابی همانگونه که ترور شهید سپهبد سلیمانی را مصادره به مطلوب کردند اینباره نیز ارتش سایبری شان با حمله به توئیتر و سایت های خبری مستقل به دنبال مصادره این شهید بزرگوار هستند.تنها با هدف اینکه کار و کاسبی تحریم نخوابد و از احیای برجام ممانعت کنند،آنها قدرت را می خواهند! و ما مردم همچنان نظاره گر این دعوای ننگین جناحی و بی عاقبت .... باشیم.

>>> بیشتر بخوانید:
واعظی: شهیدفخری زاده عضو تیم مذاکرات برجام بود و از رئیس جمهور،نشان خدمت گرفت

23 /310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    40 87
    در دوره برجام هم قرار بود تحریمها بالمره لغو بشه که نشد بدتر هم شد.همه اون ترورها در دوره معاونت بایدن انجام شد.حالا که خودش داره میشه رییس جمهور هنوز نیومده ترور شروع کردند.به حرفهای رییس اندیشکده ضد ایرانی (FDD)نگاه کنید تا اصل ماجرا رو بفهمید که هدف چیه.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      34 12
      خداییش این جماعت دولتی ها چققققققد پر رو تشریف دارن
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      39 24
      14:40 پروو تو هستی که حاضری مردم زیر بار تحریم کارشون تعطیل بشه دارو نباشه کارخونه ها تعطیل بشه چون نمیتونن مواد اولیه وارد کنن چون تحریم هستیم میفهمی، فقط کسایی میتونن که به کشور اقلام مورد نیازشون رو وارد کنن که با کاسبان تحریم در تماس باشند. شما تندورها عرصه را برای ما تنگ کردید شماها هستید که نمیزاید ایران با دنیا صلح کنه و درهای ایران برای گشایش اقتصاد باز بشه و مردم هم کمی از رونق اقتصاد نفس بکشن ننگ به شما ننگ به شما که هشت سال مملکت دست شما بود چه کار کردید؟ حداقل دوره روحانی یک سال که برجام اجرا شد نفس کشیدم خبری از توروم و کم شدن ارزش پولمون نبود چرا انقد بی انصاف هستید که خروج ترامپ از برجام را نمییید و حتی برای ماندن او در قدرت همچنان دارید برایش تبلیغ میکنید برای کسی تبلیغ می کنید که سردار ما را کشت شماها همتون نفوذی هستید
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 7
      توهم جماعت اصلاح طلب تمامی نداره
    • به 23:15 IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 4
      اتفاقا دوستمون خیلی خوب میگه. پررو و مقصران همیشه طلبکار شماها هستید که حالا هم دارید مثل رئیس جمهورتون مشکلات رو به گردن آمریکا و اسرائیل میندازید و به شعور مردم توهین میکنید. دوره روحانی تورم نبود !!!! داداش انگار تو حتی تو ایران هم زندگی نمیکنی!!! اتفاقا تمام مشکلات ما از همون سالی شروع شد که برجام اجرا شد. دلار رفت بالا. مردم در سال 96 ریختن در خیابان ها و ... . واقعا شماها مردم رو چی فرض کردید؟؟؟ هر اتفاقی هم که میفته به گردن رهبری احمدی نژاد و منتقدها میندازید. احمدی نژاد هرکاری که نکرده باشه به قشر ضعیف خدمت کرده. این رو اون کسانی الان میفهمن که تو صف گوشت و مرغ ایستادن. نه اون کسانی که برای رقص و کنسرت و این که دیوارکشی نشه رفتن به بعضی ها رای دادن.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    33 57
    باید به جمهوری آذربایجان فشار آورد که هرچه سریعتر پایگاه نظامی اسرائیل جمع شود وگرنه باید تاوان دهد
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      57 12
      نمیدون شما چه علاقه ای دارین همه کشورها فقط از شما اطاعت کنن ، به تو چه آذربایجان چه سیاستی دنبال میکنه
  • jjb IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    23 46
    آمریکایی ها و صهیونیست ها هدف اصلیشون مهار مولفه های قدرت ایران و در نهایت نابودی ایرانه. دموکرات- جمهوری خواه- نتانیاهو- اولمرت- شارون- یا هر عوضی دیگری. هیچ فرقی باهم ندارند. شاید در تاکتیک اونهم به صورت مقطعی تفاوت داشته باشن ولی راهبرد و هدفشون یکی است. خیلی باید نادان باشیم که فکر کنیم اگه به خواسته های آمریکا تن بدیم اونها دشمنیشون کمتر میشه. هدف اصلی اونها از مذاکره تضعیف و در نهایت نابودی ایرانه. از الان تو رسانه هاشون رسماً میگن که ایران باید توانایی دفاعیش رو محدود کنه. ادامه روند مذاکره یعنی تضعیف قدرت دفاعی ایران. همونی که دقیقاً بایدن به دنبالش هست. رفع تحریم وعده سر خرمنی بیش نیست.
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      35 10
      هدف آمریکا نابودی ایرانه؟ این هم عاقبت تماشای 20:30!!. کدوم کشور تا بحال کشور دیگری نابود کرده؟ فقط نگو لیبی و .... که هر کشوری که نام ببری دیکتاتورهایی بودند که به توسط ملت به جان آمده خودشان به زیر کشیده شدند و بعدش هم دچار هرج و مرج شدند. یک کشور نرمال را نمونه بیار که با دنیا رابطه داره ولی توسط قدرتهای بزرگ داره نابود میشه!!!
    • کمالی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      6 9
      لیبی الان چطوره؟ در ضمن لیبی با ارتش فرانسه با جنگندهای ایتالیا و کروزهای آمریکا سقوط کرد و گرنه انقلابیون فقط تو بنغازی بودن پس تحریف نکن‌.
    • jjb IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 1
      آقای حسینی دولت آبادی. به نظرت آمریکا نرماله!؟ رژیم صهیونیستی که 72 ساله داره با قتل عام کشور گشایی میکنه نرماله؟! 72 سال پیش ما که نبودیم؟؟!! بودیم!!!!؟ مشکل اینه که این دو کشور غیر نرمال اهداف غیر نرمال دارند از جمله چپاول کشور های خاورمیانه به وسیله بهانه های دروغین مثل سلاح کشتار جمعی که هیچ وقت تو عراق وجود نداشت ولی اونها با این بهانه و ایجاد حادثه خود ساخته 11 سپتامبر به عراق حمله کردند و بیش از یک میلیون عراقی رو کشتند که بیشترشون هم غیر نظامی بودن. مشکل اصلی اونها هستند که اهداف غیر نرمال و سرکوب گرایانه و زور گویانه دارند. ما فقط از حق خودمون و مردم مظلوم منطقه دفاع می کنیم. این غیر نرمال بودن و زور گو بودن اونهاست که این مشکلات رو به وجود آورده. اونها نوکر میخوان یعنی اگر مخالف اونها عمل کنی و مثل صدام قدرت دفاع هم نداشته باشی مجازات میشی. برو یکم تاریخ بخون تا بفهمی آمریکا و رژیم صهیونیستی نرمال اند یا غیر نرمال.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    41 31
    ساده لوحانه خواهد بود اگر فکر کنیم بین بایدن و ترامپ فرقی هست
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      62 2
      و ساده لوحانه تر خواهیم بود اگه فکر کنیم این نظام بفکر معیشت مردمش باشه. چون الویتهای بالاتری از معیشت مردم داره.
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      11 2
      همین نظر شما خودش نمونه ای از ساده اندیشی و خطی دیدن سیاست است.
  • حسین IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    31 2
    چرا آقایان از خودشان نمیپرسین اسامی دانشمندان هسته ای در چه دولتی وبا چه هدفی لو رفت
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    37 0
    امان از قدرت طلبی حالا به هر قیمتی
  • حقیقت IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    15 28
    من سوال شما مبنی بر اینکه ترورهای هسته ای در دوره کدام دولت رخ داد را بررسی کردم و متوجه شدم تمام آن ترورها در دوره ریاست جمهوری ابامای دموکرات اتفاق افتاد! که الان هم جو بایدن در حال احیای همان دولت است. لذا خیلی به آینده ی آمریکا دل نبندید ... این دیوار فرو ریختنی است
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      38 5
      منظورش دولت احمدی نژاده بهتره یه بار دیگه با دقت گزارش و بخونی
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 14
    شما که میگویید اسرائیل تز اینکه توافق هسته ای احیا شود ناراحت است و این ترور را کرده تا مانع توافق سود اگر این حرفتان درست باشد باید نتیجه بگیریم که هر گز توافقی نخواهد شد و اگر هم بشود اجرایی نخواهد شد چون روسای جمهور آمریکا تابع آیپک ( مجمع صهیونیستی) هستند و بدون نظر آنها قادر به هیچ کاری نیستند فلذا نباید بیهوده خودمان را معطل کنیم یا باید با اسرائیل صلح کنیم یا مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      22 5
      نه فقط اسرائیل بگو تندروها و همفکران داخلی اسرائیل که به قول ظریف دارن بهش گرا میدن کاسبان برجام و کاسبان تحریم این روزها چاقو را برای دشمن اسرائیل و امریکایی تیز نکردند بلکه برای مردم تیز کردند و دستشان در جیب مردم است
    • کمالی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 0
      گرا دادن به البرادعی را یادمون رفته!!!! میدونی که کیو میگم!
  • کمالی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    11 31
    تاریخ ترور ها ی اتمی از شورش های ۸۸ بود. منصف باش
  • علیرضا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    27 6
    اخر گزارش کاملا درسته لشگر سایبری حتی زیر این گزارش مشاهده میشه چه طور دارن یقه جر میدن و واقعا دلم به حال این ملت میسوزه که اینها اینگونه برای تحریم بیشتر دارن تلاش می کنند. این روزها به توئیتر سر بزنید میبیند که چه طور دلواپسا حمله به برجام و عدم مذاکره را با مصادره شهید به دست گرفتند.
  • محمدعلی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    32 4
    این حجم از کامنت زیر گزارشی که واقعا یه وقوع تاریخی رو شرح داده بعیده ، اینهایی که اینجا کامنت دادن واقعا چرا نمیگن اسناد وزارت اطلاعات دست احمدی نژاد چی شد؟ چرا جاسوس رو تو خودتون پیدا نمیکنید و فرافکنی کردید به دولت یازدهم، من دل خوشی از این دولت و تیمش ندارم و خوشمم نمیاد اما منصف باشید زمان احمدی نژاد ترورها شروع شد اسناد وزارت اطلاعات به دست جریان انحرافی افتاد و بعد از اون حجم قطعنامه مذاکره صورت گرفت و بازهم تندرو ها با نقض برجام در داخل کشور مانع از اجرای اون شدند به لطف شما همون برادران روسی هم امروز بهتون هشدار دادن ، خسته نباشید دلاوران ارتش سایبری که خون مردم رو تو شیشه کردید و خدا بالاخره تقاص ما را از شما پس میگیره
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 0
      ترورها اتفاقا از زمان همین دموکرات ها شروع شد. بایدن هنوز نیومده یه دانشمند ما رو ترور کرده
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      نقض برجام؟ بابا تا سال پیش قبل از گام های روحانی آژانس اجرای کامل برجام توسط ایران رو تایید کرد؟ چی می گی بابا
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 18
    اینکه هسته ای مملکت رو تعطیل کنیم و جاسوسهای آژانس کشوی آزمایشگاهها در دانشگاههای این مملکت رو هم بگردند و همزمان تا خرخره زیر تحریم هم برویم این شرایط مطلوب شماس؟
    • #کامنت_مرا_آزاد_کنید IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 2
      درود بر شرفت. به خدا حرف حق جواب نداره. حرف حساب ما اینکه مشکلات امروز اکثرا به خاطر مدیریت داخلیه. به خدا بعید نیست این جماعتی که هم صدا با رئیس جمهور منتخبشون مشکلات رو به گردن امریکا و اسرائیل میندازن اصلا ربات یا فیک باشن. خیلی بده که به دولت سواری بدی.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    12 6
    اخر گزاش صحبت ظریف رو نوشته که افشاگری کرده و گفته که انها می خواهند کسی که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند در قدرت بماند یعنی ترامپ رئیس جمهور باشه، ظریف کاملا درست میگه دلواپسان و به ظاهر انقلابیون بدجور دارن برای ترامپ خون جگر میخورن سریال خانه امن با هر دیالوگ هزار بار میگه بایدن خخخخ صدای و سیمای ملی ما بدجور از پیروزی بایدن سوخته، انتقام سختتون این بود که انقد دارید برای ترامپ تبلیغ میکنید
    • کمالی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      4 5
      بایدن و ترامپ رو هردوتاشون رو ازشون متنفریم یکی دروغگو با مضای بی اعتبار دیگری تروریست و قاتل
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 0
    توان آقای احمدی نژاد در نابودی سرمایه های کشور بود نخبه کشی سیاسی در زمان ایشان شکل گرفت! ترور دانشمندان هسته ای در زمان ایشان صورت گرفت! چه کسی اسامی این عزیزان را به دشمن داد؟! موضوع شهید فخری زاده با شهدای هسته ای دیگر متفاوت است! این را شهید کردند تا نتاجی را که در مذاکرات آتی اثر بخش باشد مثلث شوم اسرائیل و عربستان و ترامپ برنامه ریزی نموده اند به سر انجام نرسد در واقع شهادت فخری زاده با هدف جلوگیری از دیپلماسی موفق صورت گرفته است! حال از دشمنان انتظاری بیش از این نیست ولیکن دوستان چرا؟!!!