صدور و تمدید ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان سمنان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید ۹۳ فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، حمیدرضا مداح در جلسه ای که بمنظور  بررسی مشکلات صدور کارت بازرگانی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در هشت ماه ابتدایی سالجاری ، ۱۰۸ فقره مجوز کارت بازرگانی در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به وضعیت مجوزهای کارت بازرگانی صادر شده در استان تصریح کرد: از این تعداد ، ۲۹ فقره صدور ، ۶۴ فقره تمدید ، ۴ فقره تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییر می باشد که از ابتدای امسال تاکنون انجام گرفته است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ثبت ۲۷۰۰ سفارش واردات کالا به استان سمنان در این مدت خبر داد و افزود: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش ۵۲۰ میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.
وی افزود: در این مدت بیش از ۳هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالاهایی از قبیل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه ، مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها ، محصولات شیمیایی ، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه ، اجزا و قطعات لوازم خانگی ، محصولات فلزی ، قطعات خودرو ، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره در استان مورد بررسی قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =