کشوی جادویی آقای دبیرکل این‌بار نامه انتخابات تهران را ناپدید کرد؟

در شرایطی که خیلی ها منتظر این هستند تا انتخابات هیات فوتبال تهران که تقریبا دو سال است به تعویق افتاده برگزار شود ظاهرا قرار نیست باز هم این اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛گمان خیلی ها این بود که با رفتن گل محمدی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و روی کار آمدن پریچهره،یکی از نخستین اقداماتی که انجام می شود برگزاری انتخابات هیات فوتبال است اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد.
از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر رسیده که تایید صلاحیت کاندیدا برای شرکت در انتخابات آمده است و درخواست کاندیدا از اداره کل و فدراسیون فوتبال برگزاری هرچه سریعتر این انتخابات و روشن شدن تکلیف هیات است اما به نظر می رسد یک بار دیگر یک نامه در کشوی جادویی آقای دبیر کل ناپدید شده است و فعلا خبری از برگزاری انتخابات نخواهد بود!
پیش بینی ها این بود که انتخابات هیات فوتبال تهران پیش از انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد اما خبرهایی که از فدراسیون می آیند چیز دیگری است.اگر این اتفاق بیفتد شیرازی که سرپرست غیر قانونی هیات فوتبال است حق رای در این انتخابات را نخواهد داشت.
نکته اینجاست که نه اداره کل ورزش استان و نه فدراسیون هیچ توضیح شفافی در این مورد نمی دهند و انتخابات هیات فوتبال به موضوعی خسته کننده برای همه و به خصوص کاندیدا تبدیل شده است.

251 251 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =