علی فروغی: عادل فردوسی‌پور خوب بلد است مظلوم‌نمایی کند

علی فروغی، علت حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور از تلویزیون را خارج شدن او از مدار می‌داند و معتقد است بخشی از واکنش‌های این مجری، برای مظلوم‌نمایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی فروغی، رییس شبکه سه صدا و سیما، در یک ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حرف‌های تازه‌ای درباره عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه «نود» مطرح کرد.

علی فروغی درباره علت حذف برنامه عادل فردوسی‌پور گفت: «دیگر نمی‌توانست این‌گونه ادامه داد، نه محبوبیت و نه تخصص ایشان برای ما پوشیده نبود. از میزان تخصص ایشان آگاه بودیم، اما شما اگر بهترین دروازه‌بان را ببینید که در یک خط دیگر وارد شده است و فعالیت می‌کند، یک نفر دیگر را دروازه‌بان می‌گذارید، درباره ایشان هم همین بود، کار ایشان از مدار خارج شده بود و دیگران هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند زمانی که یک نفر به‌خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌توانیم همین کارها را انجام دهیم و این‌گونه صدا و سیما از هم می‌پاشید.»

او ادامه داد: «به همین دلیل، ما ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیریم، هرچند که هنوز هم راه برای گزارشگری ایشان باز است. ایشان یک رقم درشت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» دریافت کرده است، به ایشان گفته‌ایم فوتبال را گزارش کن، خودشان قبول نکردند، می‌خواهم بگویم، ایشان خوب بلد است مظلوم‌نمایی کند، در همان زمان که صحبت از مهاجرت بود، در خواست «فوتبال ۱۲۰» را داده بود، در واقع می‌خواهم بگویم، کار خودشان را بلد هستند، رسانه دارند، رسانه‌های‌شان هم به هم متصل است و فضای مجازی نیز دست ما نیست، از همان طریق یک کار پر حجمی انجام دادند و یک ادراکی را در جامعه ایجاد کردند.»

عادل فردوسی‌پور، بنیان‌گذار و تهیه‌کننده برنامه «نود» بود که حدود ۲۰ سال متوالی پخش می‌شد و بعد از روی کار آمد علی فروغی در شبکه سه، این برنامه در اسفند ۹۷ تعطیل شد.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    به این میگن مدیر جهادی و مومن و انقلابی ... خواست مردم هم یعنی کشککککککککککککککک
    • رامین ص IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      18 0
      مدیریت ایشان برمدار چیست ؟ اگر نظر مردم مهم است در نظرسنجی عادل نفر اول بود اما حذف شد ، پس هر فردی بر مدار ملت باشد ، باید حذف وهر که بر مدار اقلیت تندرو باشد مفید،ومناسب حال این اقازاده هاست ، فردی برمدار است که دوتا هدفون در گوش داشته باشد وفقط بله قربان گو باشد
  • جابر IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    165 4
    شما که با لیاقت و توانمندی و بدون رابطه به این جایگاه رسیده اید به بزرگی خود ببخشید.
  • SE ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    جناب فروغی شما 20 سال انحصار یک مجری را که تهیه کننده برنامه هم بود شکستی و به آن پایان دادی و باعث شدید مجری های ورزشی دیگری هم عرصه ظهور و بروز در شبکه 3 پیدا نمایند. اصلاً خوب و شایسته نیست تهیه کننده برنامه مجری برنامه و گزارشگر فوتبال هم باشد ضمن اینکه مشکل تعدد مشاغل و تعارض منافع هم پیش می آید و با هم قابل جمع شدن نیست. همچنین از طرف دیگر نوع رشته تحصیلی دانشگاهی و تخصص و میزان سابقه و تجربه کاری مدیر بسیار جوان شبکه 3 هم با شرایط احراز پست سازمانی مدیریت شبکه 3 که حرفه ای فرهنگی و مرتبط با رسانه است سازگار نیست و همخوانی ندارد و مورد تأئید ما نیست.
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      9 0
      چی می گی؟
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 0
      عادل اگر هم تخلفی کرده و بدرستی کنار گذاشته شده که به نظرم باید درباره اش کارشناسی بحث کرد نه مثل فروغی در یک کلیپ دو دقیقه ای و با حرفهای کلی و نیش و کنایه دست کم مراحل رشد رو از پایین شروع کرده و بالا آمده و شده این فرد مسلط به اجرا و تهیه کنندگی اما فروغی از آن سنخ مدیران هلی کوپتری است که به جای رشد اریب منطقی که از پایین با شیب کم شروع می شود و با تجربه اندوزی و نشان دادن توانمندی ها رفته رفته رشد می کنند یه هو از جایی که معلوم نیست کجا بوده است شبیه باری که با هلی کوپتر و هلی برد از یکجا برداشته شده و جا دیگر گذاشته می شود سر از مدیریت شبکه سه درآورد. انگار اینها را برای روز مبادا یک جایی توی پستو قایم کرده بودند تا مثلا وقتی اسم جوانگرایی وسط آمد صاف بیاورند بگذارند در راس کارهای حساسی مانند مدیریت یک شبکه تلویزیونی. نمی دونم فروغی در عمرش اصلا خبرنگار و گزارشگری و تهیه کنندگی یا کارگردانی برنامه های تلویزیونی را کرده است یا جزو عوامل هیچ برنامه ای بوده یا نویسندگی و سردبیر برای هیچ برنامه تلویزیونی و رادیویی کرده است. نقاط تاریک و نامشخص زندگی کاری فروغی بسیار است
    • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      7 0
      حقوق بگیری؟
  • احسان الله خان IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    151 6
    مشکل اینجاست که شما تخصص ندارید کسیرو روی خط بیاورید و مشکل بعدی این است که در مقابل علاقه و خواسته مردم ایستادید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    109 2
    یکی بر سر شاخ بن میبرید. خداوند بستان نگه کرد و دید. بگفتا که این مرد بد می کند. نه بر من که بر نفس خود می کند.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    16 0
    تاریخ جواب همه گزافه گویی ها را می دهد
  • ... IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    18 1
    تو ایران اگر کسی محبوب بشه برای جلوگیری از تبدیل شدن به اپوزیسیون باید رسما منحل بشه
  • رویا IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 0
    باز فردوسی پور دروازه بان بوده مثلا و رفته دفاع بازی کرده شما پستت چی بوده که الان اومدی مدیر شبکه 3 شدی؟!!!!!!
  • رضا حسنی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    15 0
    حسادت کورت کرده فروغی کم فروغ.
  • پرسپولیسی شریف IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    18 0
    آقای بسیار جوان که شدید مدیر شبکه, میشه رزومه مبارک و پربار خودت و که باعث شد بشی مدیر شبکه سه و خلاف جهت نظر مردم پربیننده ترین و صادق ترین برنامه و حذف کنید...
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    18 0
    با خودتون گفتین میزاریمش کنار کم کم فراموش میشه با گردن کج برمیگرده و بقیه هم حساب کار دستشون میاد ولی شما حرصتون گرفته عادل آب هم میخوره همه پیگیرشن.نقشه تون شکست خورده داداش چون طرف نه تنها به قول خودتون محبوبیت و تخصصش بلکه هوش و ای کیوش هم از حضرات بالاتره. کلا توی مدیران صدا سیما یک خود بزرگ بینی و خود مرجع پنداری به جای رفتار های منطقی و حرفه ایست که همون عامل کاهش محبوبیت صدا سیماست.
  • ابوالفضل IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    22 1
    در رقابت میان نخبه با پخمه، پخمه برنده است ( البته در کشور ایران)
  • راستین IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    13 0
    ایشان یک رقم درشت از برنامه «فوتبال ۱۲۰» دریافت کرده است ؟ اقای نامحترم - شما و شبکه سه هر ثانیه بابت تبلیغات و میان برنامه های خود برنامه 90 چقدر پول می گیرد ، اصلا خود شما چقدر بابت حضورتان در سازمان پول می گیرد یادم رفت بگم برای ریاست بر یکی از شبکه های ملی چقدر لیاقت داشتید که اکنون این جایگاه را بدست اورید لیاقت بود یا پول یا پارتی ، وقتی نظر مردم برایتان اهمیت ندارد خواه درست یا نادرست دیگر هیچ ارزشی ندارید حال بماند که از اساس باورهایتان نادرست است
  • ایرانی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 0
    چون داوری کردن بسیار سخت و داور راستین خداوند است،من نمی توانم در باره ی درستی یا نادرستی سخنان ایشان داوری بکنم اما، بی گمان در مدیریت صدا و سیما ایراد بنیادینی هست و آن یک طرفه کردن اطلاع رسانی است به گونه ای که هیچ حق دفاعی را برای طرف دیگر نمی گذارد.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    7 0
    چه حرفای بی منطقی
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    متاسفم برای صدا و سیما با این مدیرانش
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    8 0
    جناب فروغی یعنی فضای مجازی کاملا در اختیار عادل فردوسی پوره؟؟!!!! عجب !!!!!
  • ارسلان IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 0
    فروغی اصلا نباید خودت و دست کم بگیری. با این طرز تفکر آینده نگری که داری خوب به درد مذاکرات هسته ای میخوری و جانشین بسیار خوبی برای ظریف و یه چیزی تو مایه جلیلی میشی.
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    آقای فروغی مادرزاد مدیر بوده و نیازی به تجربه نداشته فقط طی 30 سال یاد گرفته که چطور مومن و انقلابی هم باشه
  • محسن IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    "فضای مجازی نیز دست ما نیست" همون بهتر که دست شما نیست
  • GB ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    حاجی تخصص خودت چیه؟
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    7 0
    فروغی خودت توچشم همه خاروذلیل کردی
  • الی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    12 0
    تنها عامل حذف عادل موهای فرفریش بود چون فروغی کچل بود حسادت میکرد
  • محمد فرج الهی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    8 0
    جناب فروغی دقیقا درست میگه نمی توانست، این جمله آمره است یعنی ما بر نمی تابیدیم که اینگونه ادامه دهد. یعنی ایشان زیر بلیط ما نبودند. یادتان هست در سریال بوعلی سینا، زمانی که بوعلی سینا در طفولیت از استاد خود سوالاتی پرسید در آخر استاد چه جواب داد؟ گفت شاگرد از استاد سر است و با ترکه اورا از مکتبخانه بیرون و نزد پدر و مادر فرستاد. حکایت فردوسی پور با ایشان همین است.
  • ۱۱۱۱۱۱ IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 0
    واقعا که!!!! باشه شما خوب همون میثاقی مسخره نگه دارید خوبه!!! خسته نباشید سلطان گزارشگری ،،،سلطان مجری گری،،،،، سلطان اطلاعات فوتبال رو انداختید بیرون بعد برداشتید میثاقی پرسپولیسی رو اوردید!!! عادل هم پرسپولیسی بود اما هیچ وقت وسط برنامه ی سوتی نمیداد!!!!!! میثاقی یکبار گفت :؛(بعد از برد پرسپولیس) خوب ما هم که قهرمان شدیم اووه ببخشید تیم پرسپولیس قهرمان شد واقعا که متاسفم 😥😥😥😥😤😤😤😓😓😓
  • کامبیز FR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    8 1
    واقعا این همه استبداد و زورگویی سازمانی از کجا نشات می گیرد؟ اصلا چه نیازی بود به این به اصطلاح پاسخگویی؟ شما که تامل نکردید و یک هفته ای میز برنامه نود را به یک هندوانه فروش، فروختید! فردوسی پور هم که داره ماستش را می خورد! الان شما دارید مظلوم نمایی می کنید که دستتان نمی رسد در رسانه هایی که حامل خواست مردم هستند را مانند برنامه نود تخته کنید!!!!
  • امير IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 0
    مردم ما بسيار فهميده هستند از مدار خارج شد يعني چه نود درصد ويا بيشتر فردوسي پور مردم ما أيشان را قبول دارند ميليون ها نفر از كاركر وغيره به عشق برنامه نود در خانه ميماندند بعد ميكيد أيشان از مدار خارج شد اين احترام به مردم ورزش دوست خوب كاري نداشت به أيشان ميكفتيد از مدار خارج نشو
  • کامبیز FR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    23 0
    آیا شان یک مدیر عالی این است که بیاید پرداخت مبلغ یک قرارداد درون سازمانی را بیان کند؟ آیا خواسته اند وانمود کنند این یک میلیارد مال شخص فردوسی پور است؟ یا خواستند بگویند ما چه خوبیم که مبلغ قرارداد را به طرف قرارداد پرداخت کرده ایم؟! با این اوصاف من هم جای فردوسی پور بودم پیشنهاد گزارش را( اگر صحت داشته باشد) نمی پذیرفتم! آقایون طوری حرف می زنند که گویی دارند به رعیت خود لطف می کنند!!!
  • حامد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    26 1
    متاسفم برای همچین تحلیلی که یک مدیر رده بالا انجام داده.واقعا ک خجالت آوره.شما مطمئنی ک روی صندلی درستی نشستی و حقت بوده؟
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 10
    دیگه ۲۰ سال آنتن دادن به یک نفر وکسب شهرت باعث طغیانش میشه وقتی مردم از بردن ایران توبازی خوشحال بودن اون قیافه ی عبوسی گرفته بود ونیم ساعت برنامه زنده بعدی قهر کرده بود ویک برنامه فقط اختصاص دا دبه گله گذاری شخصی از سیماوهمون جا تیشه را به ریشه اش زد
  • آرسام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 15
    آقای فروغی این حرکت انقلابی شما قابل تحسین است..خداوند تبارک و تعالی سایه شما رو از سر ما کم نکنه###############################
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    7 0
    مثل قشر شما ،تحملتون خیلی سخته
  • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    ادم های بزرگ را نمیشه حذف کرد نه میشه خرابشون کرد بهشون تهمت زد و کنارشون زد برای فردوسی پور خوب نبود در صدا و سیمایی کار کند که مردم ننگش میدانند و مردمی نیست همان امثال شما ها بدردش میخورید که با انتصاب روی کار امده اید نه بر اساس کارایی
  • واحد IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    15 3
    اخه من موندم مدار چیه. آقای فروغی سابقه شما چیه امدید به نخبه ایران مدار تعیین میکنید فردوسی پور دوستت دارم انشا...
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 6
    مظلوم نمایی این است که وقتی فردی که در خط فکری فتنه گران است را برادر فروغی با قاطعیت انقلابی کنار می گذارد، عادل علیه این مدیر جهادی که مورد تأیید امت حزب الله بوده و استاد ادب دکتر حداد عادل او را پیشنهاد نموده، می ایستد.
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    12 0
    مداری که ازش صحبت میکنید چیست؟ مداری که بر اساس منافع نامشروع عده ای تعریف شده؟ اینکه فردوسی پور دست روی فساد حاکم بر فوتبال گذاشته بود یعنی خروج از مدار؟ اینکه از هویت کسانیکه از منافع صدها میلیاردی فروش بلیط و تبلیغات منتفع می شدند خروج از مدار بود؟ اینکه انتصابات افرادی غیر ورزشی را زیر سوال میس برد خروج از مدار بود؟ اینکه به قراردادهای مشکل دار منعقده توسط فدراسیون و باشگاههایی که مدیران انتصابی داشتند ورود میکرد و سرنوشت وجوه مفقوده فدراسیون و برخی باشگاههایی که توسط همان مدیران انتصابی اداره میشدند را جویا میشد خروج از مدار بود؟ آیا او حکم قضایی مبنی بر منع فعالیت داشت؟ آیا او حک قضایی مبنی بر فساد داشت؟ آیا او با اکثریت آرا انتخاب اول مخاطبین نبود؟ همان مخاطبینی که آمارهایتان بر اساس نظر آنهاست؟؟ نکند جامعه آماری شما از میان همین مردم نیستند!! آقای مدیر! جایگاه اجتماعی و سواد و تجربه فردوسی پور را با خودتان مقایسه کنید. ببینید کدام یک در مدار نیستید!!
    • هادی IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      احسنت برتو! کاش خود مدیر بر مدار(فروغی) هم این کامتهارو میخوند....
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    9 0
    اخه این اقا وچهش وصحبت کردنش درخور رعیس شبکه ۳ نمیتواند باشد ۱۰۰ درصد از طریق پارتی یا فامیل بازی وارد صدا وسیما شده واقعا جای ناراحتی دارد که یک شخص مثل عادل فردوسی پور که توی دل جوانان جایگاه ویژ داردباید انطور کنار گذاشته شود من خودم شخصا بعد روی انتن نرفتن ب ۹۰ دیگر مخاطب شبکه ۳ نبودم. عشق ماه عادل بود وهست اگر کسی قرار بود برود ان عادل نبود بلکه ادمهای تازه به دوران رسید ه بود مثل این اقای مثلا رعیس اخ این خداوکیلی چیش به رعبس میخورد خخخخخخ
  • kazemali IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    10 0
    چون آقاي فردوسي پور وآقاي مزدك ميرزايي چاپلوس نبودند زير با حرفهاي شما نرفتند بد بودند بله دراين زمان آدمهايكه زير باز حرف بي منطق نروند خوب نيستند آقاي فروغي شما دنبال آدم چاپلوسص بگريد كه تابع شما باشند اين ها نيستند اين آدمهابد هستند
  • هادی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    7 0
    هنوز جرات نکردید برای برنامه جایگزین نود نظرسنجی پیامکی بذارید چون میدونید آبروتون میره از تعداد شرکت کننده احمدی رو هم آوردید جای میثاقی تو فوتبال برتر چون انقدر میثاقی مجبوبه هر چی تبلیغ میکردید کسی نمیخرید
  • هامان US ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    7 0
    اقای مدیر ما اصلا شما رو نمشناسیم
  • صادق IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 14
    دمت گرم مدیر انقلابی
  • ایرانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    7 0
    خب عادل رفت و شما به جاش چی گیر آوردین؟؟شما تخصص و تعهد کاری رو دوست ندارید. فقط دنبال بله قربان گویی هستید. چون اگر اصل بر تخصص و تعهد حرفه ای بود الان فروغی نامی مدیر شبکه سه نبود
  • محمد IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    3 0
    انسانهای بیسواد وقتی در یک جایگاه قرار میگیرن که حقشون نیست به نظر مردم اهمیت نمی دهند...خودت هم می فهمی چی میگی
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 0
    میبینید،متظورش از مدار خارج شده بود چیه؟؟از سیاست های کثیفی که تو فوتبال هم پاشون رو گذاشته بودن میخواسته بگه حیففففف
  • حامد IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    همون جا هم ناراحتی و قهر عادل دلیل داشت، دلیلش هم شخص فروغی بود که نه تنها برای عادل که برای ملت ایران بی آبرویی بوجود آورد، تصور کنید شما یک مهمان بسیار شناخته شده و چهره بین المللی فوتبال مثل کارلوس پویل را برای برنامه به ایران دعوت کنید و بعد به بهانه و بخاطر ظاهر طرف و موهای بلندش اجازه ندهید وارد برنامه بشه خوب این حرکت چه تصویر و تصوری از ایران و ایرانی در ذهن کارلوس پویل و باقی جهان میذاره؟؟؟ واقعا کار بسیار زشتی کرد بخاطر لجبازی با عادل آبروی یک کشور رو برد آقای فروغی کسی که مدیر همچین شبکه بزرگی هستن همینقدر بچگانه و جاهلانه عمل کردن اون هم فقط از روی حسادت و کینه توزی واقعا باید تأسف خورد به حال صداوسیما تصور کنید اون کسانی که همچین شخصی رو میذارن مدیر همچین شبکه ای دیگه کی هستن و چه تفکرات پوسیده ای دارن فقط باید دعا کرد که خدا رحم کنه بهمون.
  • ی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    واقعا من نمیدونم ایشون چی از ورزش میدونه شده مدیر بخش ورزش صدا وسیما. جالب اینه که هیچکی هم به صحبت های مردم اهمیتی نمیده. واین یعنی بی احترامی به مردم .
  • مجید IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    عادل قربون مظلوم نماییت برم فدای عادل فردوسی پور دوست داشتنی