۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۵

ایرنا نوشت:

'فرانس 24' به نقل از سخنگوی دولت لیبی گزاش داد: ناتو پس از گذشت نزدیک به دوماه از حملات هوایی خود علیه لیبی، در حمله روز گذشته خود به دفتر 'معمر قذافی' حاکم این کشور نشان داد که قصدجان وی را کرده است.
 
این شبکه خبری امروز (دوشنبه) با اعلام این مطلب افزود هنوز مشخص نیست که در زمان وقوع این حمله آیا معمر قذافی در محل حضور داشته است یا خیر.
این گزارش حاکی است درپی حمله هوایی ناتو به دفتر کار قذافی درمنطقه 'باب العزیزیه' در طرابلس، 'سیف الاسلام' فرزند وی این حمله را، اقدامی بزدلانه خواند.
فرانس 24 در ادامه افزود اعضای کمیته خدمات سنای آمریکا روز گذشته در واشنگتن گفته اند معمر قذافی و افرادی که درحلقه ی وی قرار دارند می بایست مورد هدف حملات هوایی قرار گیرند.
درهمین حال 'موسی ابراهیم' سخنگوی دولت لیبی در پی بمباران محل اقامت قذافی گفت، ناتو باید این حقیقت را درک کند که راه برقراری دمکراسی و صلح در لیبی، جنگ نیست.
ناتو باید بمباران شهرهای این کشور را متوقف و گفت و گو با دولت لیبی را شروع کند.
این گزارش حاکی است نیروهای ناتو بامداد امروز (دوشنبه) شهر طرابلس را مورد حمله هوایی قرارداده و طی آن مجموعه 'باب العزیزیه' در طرابلس، پایتخت لیبی را بمباران و دو ساختمان آن را تخریب کردند.26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نورمحمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    دمشون گرم اینجوری بقیه دیکتاتورها هم حساب کار دستشون میاد!