فرماندار همدان: حل مشکلات مردم نیازمند رویکرد تعاملی و واقع‌بینانه است

فرماندار همدان با اشاره به اقدامات حمایتی دولت نسبت به اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: در مواجهه با مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه کاهش دغدغه های معیشتی آنها، نیازمند رویکردی تعاملی و نگاهی واقع بینانه هستیم.

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ حسین افشاری در دیدار با اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی همدان، گفت: تعامل حداکثری، اقناع سازی و نگاه واقع بینانه به مردم در مواجهه با مشکلات کنونی بسیار حائز اهمیت است که باید در امر بازرسی و نظارت به صورت جدی و مستمر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه‌های معیشتی مردم باید در کنار حفظ و تامین سلامت دیده شود، افزود: در جریان بازرسی ها باید برخورد ماموران اخلاق مدارانه باشد و اغماضی نیز در رابطه با اعمال قانون و جریمه افراد متمرد و قانون گریز وجود نداشته باشد.

فرماندار همدان با اشاره به برخی از اقدامات دولت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر، تولیدکنندگان و اصناف در شرایط همه گیری کرونا، بر ضرورت وحدت جمعی برای رفع مسایل و مشکلات مردم تاکید و خاطرنشان کرد: باید با صدای واحد و دلسوزانه با مردم صحبت کنیم تا شاهد همراهی و همکاری آحاد جامعه برای حل و فصل مشکلات و رفع کاستی ها باشیم.

افشاری تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر دستورالعملهای ابلاغی در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا، همکاری و همراهی مردم به خصوص اصناف با هدف جلب مشارکت عمومی در مسیر پیشبرد کارها ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =