اجرای طرح توسعه و بهسازی ۳۲۵ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از اجرای عملیات احداث و بهسازی ۳۲۵ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رضا علی اصغری با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۴ ایستگاه هوائی و سه دستگاه پست زمینی توزیع برق و نصب بهره برداری شده گفت: به منظور استمرار خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق، طرح بهینه سازی ۱۸۸ دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع برق به اجرا در آمده است.

وی با بیان این که در راستای توسعه زیرساخت های برق رسانی،۳۸ هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی توسط واحدهای اجرائی این شرکت احداث گردیده افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیـات اصلاح ۱۷ هزار متـر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینـی، در قالب طرح های بهینه سازی شبکه های توزیع برق، با مشارکت مدیریـت های تـوزیع بـرق در شهـرستان های استان عملیاتی شده است.

وی با ابراز این که طرح احداث ۳۵ هزار متر شبکه فشار ضعیـف هوائی و زمینـی، به منظـور تـامین بـرق متقاضیان و مشترکان جدید به اجرا در آمده تصریح کرد: با هدف خدمات دهی مستمر و ارتقای ضریب پایداری و اطمینان شبکه، بهسازی ۴۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی نیز اجرائی شده است.

علی اصغری با عنوان این که ۷۸۸ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب و ۳۶۲ دستگاه نیز بهسازی شده خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح های توسعه ای مورد اشاره، مبلغ ۳۳۴ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =