کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» منتشر شد

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن که به تازگی توسط انتشارات ارجمند به چاپ رسیده است، درباره نحوه تربیت و آموزش کودکان باتوجه به گسترش دسترسی به شبکه اطلاعات جهانی، صحبت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات ارجمند، کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن را با ترجمه دکتر سید مهدی موسوی موحد روانه بازار کتاب کرد.

در بخشی از این کتاب آمده است: «درواقع ما نخستین نسل از پدر و مادرانی هستیم که فرزندانمان با پدیده‌ای به نام اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و بازی‌های ویدیویی سروکار دارند و به‌راحتی در چند لحظه با فشردن چند کلید به جدیدترین اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توانند با هر فردی در هر جای دنیا ارتباط نوشتاری و تصویری برقرار کنند. این پیشرفت در تاریخ بی‌سابقه است و ما به‌عنوان نسلی که پدرانمان چنین تجربه‌ای نداشته و طبعاً برای آن برنامه‌ای هم نداشتند خود باید این پدیده را شناخته و به فرزندانمان کمک کنیم تا به‌درستی از آن استفاده کنند. به‌طور حتم این پدیده مانند هر پدیده نوظهور دیگری در صورت استفادة درست فواید زیادی به ما و فرزندانمان خواهد رساند و از آن‌سو اگر مدیریت نشود قطعاً به ما و خانواده و جامعه‌مان آسیب خواهد زد.»

کتاب «فرزندپروری هوشمند در دنیای مدرن» نوشته برایان هاسمن باقیمت ۴۰ هزارتومان‌ در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =