الکترونیکی شدن استعلامات شهرداری ۲ منطقه ارومیه

شهردار ارومیه از عدم نیاز مراجعه حضوری شهروندان این شهر برای دریافت استعلامات در ۲ منطقه این شهر خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور گفت: سامانه شهروندسپاری ابتدا در منطقه پنج به صورت پایلوت اجرا و هم اکنون نیز پس از اجرای موفقیت آمیز آن، در منطقه یک شاهد ارائه خدمات غیرحضوری در قالب این سامانه هستیم.
وی افزود: پس از راه اندازی این سامانه شهروندانی که دارای پاسخ استعلامی در بازه زمانی دو ماهه یا پایان کار شش ماهه داشته باشند نیازی به مراجعه و همچنین بازدید ملک ندارند و به صورت غیر حضوری می توانند از سامانه شهروندسپاری، نسبت به صدور و اخذ گواهی خود اقدام کنند.

شهردار ارومیه گفت: با اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری امکان پرداخت عوارض نوسازی ملک به صورت غیر حضوری امکانپذیر شده و همچنین امکان ثبت درخواست پاسخ استعلامات به صورت غیر حضوری برای شهروندان حتی اگر در بازه زمانی مورد اشاره هم به شهرداری مراجعه نکرده باشد، وجود دارد.

۴۶

کد خبر 1465245

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار