اجرای ۲۳ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۳ پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و این شرکت در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسن آل‌بویه با اعلام این خبر، افزود: پروژه‌های ذکر شده در راستای افزایش بهره‌وری، رفع عارضه و کمک به پژوهش کاربردی در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و نقش آن‌ها در ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ و بهره‌گیری از دانشگاهیان و صاحبان ایده پیوند صنعت و دانشگاه را یکی از محورهای مهم و عمده فعالیت خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه کانون هماهنگی دانشگاه و صنعت (اتاق مساله) سال ۹۸ در این استان افتتاح گردید، ادامه داد: این اقدام در راستای ارتباط موثر صنعت، دانشگاه و دولت و با هدف ارتقای فنی و تکنولوژی صنعت استان انجام شده است.

آل‌بویه اضافه کرد: ایجاد پیوند میان دانشگاه‌ و صنعت، علاوه بر تامین بخش زیادی از نیازهای داخلی کشور، کمک به رشد فناوری و در نهایت ارتقا و «جهش تولید» را به ارمغان خواهدداشت.

هفته "پژوهش و فناوری" از ۲۲ لغایت ۲۷ آذر با عنوان "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" نامگذاری شده است و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری نیز از ۲۷ الی ۳۰ آذر به‌ صورت مجازی در پورتال www.msrt-expo.ir برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =