ایسنا نوشت:

یک تانکر 32 هزار لیتری حامل بنزین دوشنبه در بزرگراه جلال آل احمد دچار واژگونی شد. واژگون شدن تانکر 32 هزار لیتری حامل بنزین در ورودی بزرگراه جلال آل احمد در ساعت 17:18 روز گذشته به سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد و ایستگاه‌های 10، 77، 8، 55، 27، 80، 34 و گروه نجات 3 همچنین 5 دستگاه تانکر آبرسانی و خودرو‌های حامل کف به محل حادثه اعزام شدند.

فتح الله تیموری، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزییات این حادثه اظهار کرد: این تانکر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه جلال آل احمد در حال حرکت بود که دچار حادثه و از سمت راننده واژگون شد. بر اثر وقوع این حادثه نشت بنزین از انتهای تانکر آغاز شد و با توجه به این که محل حادثه به اماکن مسکونی بسیار نزدیک بود اجرای عملیات امدادی و ایمنی با حساسیت بیشتری انجام شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان که در کمتر از 4 دقیقه در محل حادثه حضور یافته بودند، با اجرای عملیات ایمن‌سازی و استفاده از سه رشته لوله کف‌رسانی از نشت بنزین جلوگیری کردند. آتش‌نشانان پس از انتقال بنزین خارج شده از تانکر به حوضچه‌های مخصوص موادنفتی، بنزین باقیمانده در تانکر را با پمپ ضد جرقه به تانکر بنزین دیگر انتقال دادند و همزمان با این عملیات و ریختن کف‌ مخصوص محل را ایمن‌سازی کردند. به گفته معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، پس از تخلیه کامل بنزین در یک عملیات حساس با بکارگیری جرثقیل 55 تنی تانکر بنزین را به حالت اولیه درآوردند.

282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =