مشکل سریال «قورباغه» حل می‌شود؟/ رایزنی ساترا با قوه قضاییه

علی سعد سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا می‌گوید، سریال قورباغه که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم که هم سریال امکان پخش یابد و در عین حال دغدغه‌های دستگاه قضا به طور کامل پوشش داده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی سعد سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در فضای مجازی نوشت: «یکی از سیاست‌های ارزشمند ریاست محترم قوه قضاییه، پیگیری تخلفات مالی و احقاق حقوق عمومی بدون ضربه خوردن به تولید داخل و معیشت فعالان آن عرصه است.

در همین راستا بعد از اعلام توقیف موقت سریال قورباغه که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم که هم سریال امکان پخش یابد و در عین حال دغدغه‌های دستگاه قضا به طور کامل پوشش داده شود.

خبرهای خوشی در راه است که امیدواریم به تقویت هر چه بیشتر رسانه‌های داخلی منجر شود.»

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    14 0
    چند نکته: 1. در مورد این سریال نکته ی مهم این هستش که برخلاف فیلم های سینمایی و یا سریال های شبکه خانگی روی سی دی که فروش مستقیم دارند، بسیاری از مخاطبان این سریال به خاطر تماشای آن همان روز اشتراک نماوا خریده اند. توقف یا تاخیر در پخش بیشتر تضییع حقوق مصرف کنندگان است تا تنبیه نماوا یا تهیه کنندگان و دست اندرکاران. ( در مورد آمار کسانی که 24 آذر اشتراک خریده اند سری به کامنتهای توییتر یا اینستاگرم نماوا و قورباغه بزنید.) 2. در مورد "خشونت" و "پلیس‌کشی"، و یا نشان دادن تصویر انسانی از یک پلیس، (یک انسانی مثل بقیه انسانها با غرایز و گوشت و پوست یک انسان) قبلا هم سعید روستایی در "متری شیش و نیم" دچار مشکلات زیادی شده بود. باز هم اینجا حق مخاطب ایرانی ضایع می شود زیرا در همه جای دنیا کارگردانان و نویسندگان داستان هایی با جذابیت های مختلف از لحاظ چند وجهی بودن کاراکتر ها می سازند و این مخاطب ایرانی است که باید کالای هنری یکنواخت و سانسور شده و تک بُعدی بخواند و ببیند.
  • علی ادامه IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    28 1
    . بدون اینکه بخواهم از بازیگران و کارگردان این سریال حمایت کنم باید بگم که در حالی که سریال های ضعیفی مثل "آقازاده" ، "مانکن"، "دل" و"عاشقانه" که همه خیلی چرب و غلیظ و soap opera هستند، قورباغه شانس این را دارد که سریال متفاوتی باشد. اغلب کسانی که منتظرند این سریال را ببینند، کسانی هستند که سالهاست سریال های قوی دنیا را دنبال می کنند و به واسطه ی متفاوت بودن کارهای تیم سازنده، انتظار دارند این سریال هم با سریال های و فیلم های جریان اصلی ایرانی متفاوت باشد. (البته هیچکس نمی داند که این سریال، چقدر بتواند چنین انتظاراتی را برآورده کند)