در هشت ماهه سالجاری، ۴۱۵ هزار خدمت غیرحضوری توسط شرکت گاز استان همدان ارائه می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از ارائه ۴۱۵ هزار خدمت غیرحضوری در هشت ماهه امسال توسط شرکت گاز استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ مهندس عبدالله فیاض در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای سالجاری تا انتهای آبان ماه، نزدیک به ۴۱۵ هزار خدمت غیرحضوری شامل رؤیت صورتحساب، اعلام کارکرد، پرداخت آنلاین صورتحساب و تمامی خدمات ۲۲ گانه تعریف شده از سوی شرکت ملی گاز ایران به مشترکین ارائه شده است.

وی گفت: مشترکین شرکت گاز استان همدان، ۳۲ درصد از سایت پرتال، هشت درصد از تلفن گویا،‌ ۵۶ درصد از سامانه پیامکی و چهار درصد از اپلیکیشن موبایلی استفاده کرده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر این خدمات غیرحضوری، طی این مدت بیش از ۸۲ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان ارائه شده است.

فیاض اضافه کرد: همچنین نزدیک به ۳۸۰ پیام مردمی شامل ۱۷ پیشنهاد، ۱۱۵ شکایت و ۲۴۷ درخواست از طریق سامانه CRM شرکت  پاسخ داده شده که درصد بالایی از مراجعین از خدمات غیرحضوری رضایت داشته اند.

46

کد خبر 1468071

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار