تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در کمربندی اراک

ایرنا نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه در یک تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شمالی اراک خبر داد و گفت: این حادثه که صبح روز دوشنبه رخ داد خسارت جانی در پی نداشت.

سرهنگ «محمود خلجی» افزود: بر اساس گزارش نیروهای پلیس حاضر در صحنه، این حادثه به  علت یخ‌زدگی جاده و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل وسایل نقلیه خود رخ داد.

وی با بیان اینکه  این تصادف تنها خسارت مالی به همراه داشت و وضعیت همه سرنشینان خودروها خوب است، اظهار داشت: در اثر این حادثه کمربندی شمالی اراک به مدت یک ساعت مسدود شد، اما هم اکنون مسیر نمک پاشی شده و باز است و تردد در آن به صورت روان در جریان است.

سرهنگ خلجی گفت: رانندگی در مسیرهای لغزنده با مسیرهای خشک متفاوت است و رانندگان باید دقت لازم را در جاده های لغزنده و مه گرفته به کار گیرند.

وی گفت: بر اساس اعلام مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، هم اکنون پدیده مه گرفتگی در مسیرهای اراک - قم، فرمهین و کنار گذر اراک وجود دارد که انتظار است رانندگان دقت لازم را در رانندگی در این جاده‌ها به کار گیرند و از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =