«خبرجنوب تعطیلات» فردا منتشر می شود/«سخن» ارث پدری من است

«خبرجنوب تعطیلات» در شماره جدید خود به زندگی و آثار هنری بهرام بیضایی پرداخته است؛ گزارشی با عنوان «سخن،ارث پدری من است». پرونده این هفته نیز به حیوانات بومی ایران اختصاص دارد؛ پرونده‌ای با تیتر«اینجا خانه اوست».

به گزارش خبرآنلاین «خبرجنوب تعطیلات» در شماره جدید خود به زندگی و آثار هنری بهرام بیضایی پرداخته است؛ گزارشی با عنوان «سخن،ارث پدری من است». پرونده این هفته نیز به حیوانات بومی ایران اختصاص دارد؛ پرونده‌ای با تیتر«اینجا خانه اوست».
از دیگرعناوین مهم سی‌امین شماره «خبرجنوب تعطیلات» که فردا جمعه منتشر می‌شود، می‌توان به رفاقت دو نابغه (درباره دوستی عمیق چارلی چاپلین و آلبرت اینشتین)، صندلی انگلیسی‌ها، بی پروایی آقای خبرنگار، پاطلایی بی‌تکرار، گرما را شکار کن!، آواز بر آوار (ایرج بسطامی؛ خواننده محجوبی که زود از دنیا رفت، اما پس از مرگ مشهورتر شد) و حکایت ترس‌های آقایان اشاره کرد.

■ ■ ■

لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات» جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا پس از این، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =