احتمال ارزشیابی حضوری دانش آموزان پایه های اول و دوم در مناطق زرد اصفهان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گفت: ارزشیابی و ارزیابی دانش آموزان به صورت حضوری در پایه های اول ودوم، صرفا درمناطق دارای وضعیت زرد و پس از اخذ مجوز کتبی از کارگروه مدیریت و کنترل بیماری کرونای استان اصفهان امکان پذیر است.

لیلا سادات ابطحی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به بخشنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اظهار داشت: ارزشیابی و ارزیابی دانش آموزان در پایه های اول و دوم به صورت حضوری و صرفا درمناطق دارای وضعیت زردو  پس از اخذ مجوز کتبی از کارگروه مدیریت و کنترل بیماری کرونای استان اصفهان امکان پذیر است.

وی افزود: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی در دوره ابتدایی به صورت تکوینی در طول سال تحصیلی و بر اساس اهداف برنامه ی درسی هر پایه انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه درارزشیابی تکوینی معلم با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله آزمون عملکردی، پوشه کار، مشاهدات، درس پژوهی و و پروژه، فعالیت های داخل و خارج کلاس از دانش آموز اعم از فردی یا گروهی، تکالیف کلاسی، یادداشت های معلم، مطالب ارائه شده به صورت آنلاین توسط دانش آموز، فیلم های عملکرد یادگیری دانش آموز، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و به سپس وضعیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در هر درس مشخص و گزارش مربوطه ارائه می شود.

وی اضافه کرد: وضعیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در هر درس براساس ارزشیابی های به عمل آمده در طول هر نوبت با توجه به اهداف آن درس در حیطه های شناختی، عاطفی و مهارتی مشخص و گزارش می شود.

ابطحی موکول شدن تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در این ارتباط را به دو هفته دیگر و پس از دریافت بازخورد ترددهای شب یلدا اعلام کرد و گفت: استفاده از هرگونه پوشه کار الکترونیکی دریافت شده از فضای مجازی و یا شرکت ها و افراد خصوصی بدون مجوز از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توصیه نمی شود و بخش ارزشیابی کیفی-توصیفی مورد توجه و تاکید مجدد قرار می گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =