مجوز عمل پیوند قلب در خوزستان از سوی وزارت بهداشت صادر شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اخذ مجوز عمل پیوند قلب از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان  فرهاد ابول نژادیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اهواز گفت: همکاران تیم پیوند اعضای ما در یک ماه گذشته بسیار فعالانه کار کردند و در یکی، ۲ روز گذشته موفق به انجام پیوند کلیه و کبد شدند و در این راستا مجوز عمل پیوند قلب در خورستان را از وزارت بهداشت گرفتیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در یک ماه آینده بتوانیم عمل پیوند قلب را در خوزستان انجام دهیم افزود: نیاز است که فرهنگ اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی را بسط و گسترش دهیم و از رسانه‌ها تقاضا داریم در این زمینه فعالیت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با اهدای اعضای بیمارانی که دچار مرگ مغزی می شوند می‌توان به بیمارانی که نیازمند کلیه، کبد و قلب هستند، زندگی دوباره بخشید.

وی در پایان گفت : امیدوارم این حرکت خوب که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز شروع شده، ادامه دار باشد و بتوانیم به عنوان یک مرکز پیوند اعضا در جنوب غرب کشور فعالیت کرده، و به سایر استان‌های همجوار نیز خدمت رسانی کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =