نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران عصر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره، بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر ارشاد، علیرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی کشور در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در سالن همایش‌های برج میلاد حضور داشتند.

نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در فضایی بالغ بر پنج هزار متر در برج میلاد میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است. 

بخش‌هایی همچون تولیدات، فناوری‌ها، خانواده، بازی و سرگرمی، دنیای بدون بازی‌های رایانه‌ای، دانش‌آموزی، کارگاه‌های تخصصی و مسابقات از جمله قسمت‌هایی است که در بخش نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

در بخش رقابتی جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران نیز 92 اثر حضور دارند که از این تعداد 54 اثر در بخش بازی‌های بزرگ رایانه‌ای، 22 اثر در بخش بازی‌های کوچک  (Indie) و هشت اثر در مسابقه بازی‌های برخط به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 

همچنین بالغ بر 70 شرکت در سالن همایش‌های برج میلاد آخرین دستاوردهای خود را در عرصه بازی‌های رایانه‌ای به مخاطبان عرصه می‌کنند. 

علاقه‌مندان تا 12 اردیبهشت از ساعت 10 تا 20 می‌توانند برای بازدید از نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای به سالن همایش‌های برج میلاد مراجعه کنند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =