شناسایی ذخایر معدنی جدید در استان سمنان

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، از شناسایی ذخایر معدنی جدید با آزادسازی پهنه های معدنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، محمد فروهر با اعلام این خبر گفت: در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است ، با آزادسازی پهنه های معدنی استان ، اکتشاف برای شناسایی ذخایر معدنی جدید قوت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ایجاد وحدت رویه در فعالسازی محدوده های معدنی غیر فعال ، محدوده های معدنی مشمول آزاد سازی ، از ساعت ۱۰ صبح پنجم بهمن ماه سالجاری آزاد و امکان ثبت برای متقاضیان در سامانه کاداستر فراهم می شود.

 معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: با پایان مهلت سه ماهه به دارندگان مجوز ، کلیه پهنه های اکتشافی واگذار شده که نسبت به دریافت پروانه اکتشاف مواد معدنی اقدام ننموده اند یا به هر دلیل ابطال و بلوکه شده اند طبق مقررات آزاد اعلام می شوند.

 محمد فروهر با اشاره به تعداد مجوزهای صادره در بخش معدن استان افزود: در حال حاضر ۶۷ فقره گواهی کشف ، ۱۳۴ فقره پروانه اکتشاف و ۶۲۸ فقره پروانه بهره برداری در بخش معدن استان صادر شده است که بیش از ۵۱۰۰ نفر نیز در این معادن مشغول به فعالیت می باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =