شرایط فعالیت مراکز هنری در قزوین اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با هماهنگی ستاد استانی کرونا، شرایط فعالیت آموزشگاه‌های هنری و سالن‌های تئاتر و موسیقی و سینما اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اعلام وضعیت زرد و آبی در استان قزوین و با توجه به اینکه فعالیت مشاغل گروه۳ در این وضعیت بلامانع است و از آنجایی که آموزشگاه‌های هنری و سالن های سینما و تئاتر و موسیقی در این گروه شغلی قرار دارند، لذا با هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی کرونا فعالیت این مشاغل هنری از تاریخ ۲۰دی ماه تا زمانی که شرایط در همین وضعیت قرار داشته باشد با لحاظ کردن شرایط بلامانع است.

او درباره شرایط فعالیت این مشاغل هنری گفت: آموزشگاه های هنری با رعایت پروتوکل های بهداشتی، عدم تجمع، ضدعفونی کردن مستمر کلاس ها و رعایت فاصله اجتماعی و ضوابط اعلامی از سوی وزارت ارشاد می توانند کلاس های خود را به صورت محدود و کنترل شده برگزار کنند.

اسماعیلی افزود: سالن های سینما و تئاتر و موسیقی نیز می توانند با ۵۰درصد ظرفیت و با رعایت بخشنامه های اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص به فعالیت بپردازند.

او ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت های لازم را در این خصوص اعمال می کند و در صورت بروز هر گونه تخلف احتمالی، برخوردهای قانونی در این زمینه صورت می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه همایش و جشنواره و گردهمایی فرهنگی و هنری و ادبی و آیینی و مذهبی همچنان ممنوع است و اینگونه فعالیت ها در شرایط زرد نیز برگزار نمی شود.

48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =