افتتاح مرکز آموزش دریانوردی صنعت گستر هوا دریا قشم با ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری

مرکز آموزش دریانوردی صنعت گستر هوا دریا قشم با ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۹، طی آیینی توسط دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدیو کنفرانس رسما افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، راه‌اندازی این مرکز که در راستای سیاست‌های توسعه آموزش‌های علمی – تخصصی سازمان منطقه آزاد قشم از طریق حمایت از بخش خصوصی توسط شرکت صنعت گستر هوا دریای قشم صورت گرفته است، باعث ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر در زمان ساخت و ۲۰ نفر در بعد از بهره‌برداری شده است.
بر اساس این گزارش این مرکز آموزشی دوره‌های مرتبط با شناورهای کمتر از  ۳۰۰۰ تن و بیشتر از ۵۰۰تن و همچنین زیر ۵۰۰تن و دوره‌های عرشه فراساحل را با امکانات آموزش دریانوردی شامل کارگاه‌های مجهز، شبیه‌سازهای مدرن فرماندهی Radar-Arpa و مخابرات GMDSS تحت کنوانسیون STCW  با استفاده از متخصصین و مدرسین کارآمد برگزار می‌کند.
گفتنی است امروز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۹ در جلسه  ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد ۲۸ پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی ۲۴۰میلیون دلار و ریالی ۱۷هزار و ۴۳۰ میلیاردی در پنج صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که برای جامعه محلی دو هزار و ۲۶۳فرصت شغلی ایجاد کرده، افتتاح شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =