گران‌ترین آثار حراج تهران چقدر قیمت خوردند؟

ایسنا نوشت: حراج تهران عصر روز جمعه ۲۶ دی‌ ماه و پس از چند بار تعویق، در نهایت به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این حراجی ۱۱۰ اثر به فروش گذاشته می‌شوند که گران‌ترین‌ آنها متعلق به حسین زنده‌رودی و محمد احصایی است.

هفدهمین دوره از حراج تهران قرار است با ارائه ۱۱۰ اثر از هنر مدرن و معاصر برگزار شود. در میان آثار ارائه‌شده، اثری بدون عنوان از محمد احصایی به قیمت ۵ تا ۶ میلیارد تومان و اثری از حسین زنده‌رودی نیز با همین قیمت، گران‌قیمت‌ترین آثار هنری این حراجی به حساب می‌آیند.

اثر حسین زنده‌رودی

همچنین کم‌قیمت‌ترین آثار این حراجی نیز با قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان به نمایش گذاشته شده‌اند. اثر حمید هادی‌نژاد با عنوان «فیلسوف» و اثری بدون عنوان از داور یوسفی از جمله این آثار هستند. 

اثر محمد احصایی

در این دوره از حراج آثاری از هنرمندان دیگری همچون مسعود عربشاهی، سهراب سپهری،  آیدین آغداشلو، عباس کیارستمی، منیر فرمانفرمائیان، پرویز تناولی، صادق تبریزی، بهجت صدر، حسین محجوبی، پرپانه اعتمادی، ژازه طباطبایی، منصور قندریز، پرویز کلانتری، رضا بانگیز و ... ارایه شده است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    13 0
    مردمی که به نان شب محتاجند ! آقازاده های که تابلو چندین میلیاردی می خرند !
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست./ مردمی که اسیر و محتاج یک لقمه غذا هستند آنگاه این بی دردان مرفه تابلوهایی با این قیمت می خرند.