خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با اسنپ مارکت

در زندگی شلوغ و پر ترافیک شهری، پیدایش اینترنت و استفاده از خدماتی که در این بستر ارائه می شوند موجب سهولت در نحوه‌ی زندگی و آسایش بیشتر شهر نشینان شده است.

همان طور که می دانید خیابان های شلوغ که پر از وسایل نقلیه عمومی و شخصی هستند باعث شده اند که افراد بسیاری کارهای روزمزه خود را با استفاده از اینترنت انجام دهند، فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها و وبسایت‌های است که در حوزه فروش کالاهای سوپر مارکتی فعالیت می کند.

اسنپ مارکت در ابتدا فقط کالا های سوپر مارکتی که در هایپراستار ها وجود داشتند را می فروخت اما با پیشرفت های چشم گیری که در این مدت داشته، علاوه بر محصولات سوپر مارکتی قادر است کالا های بهداشتی و آرایشی مورد نیاز کاربران خود را نیز تامین کند.

لوازم آرایش و بهداشتی که در اسنپ مارکت موجود است از کجا تهیه می شود؟

با شنیدن این خبر که اسنپ مارکت لاین جدیدی از فروش یعنی فروش کالا های بهداشتی و آرایشی را راه اندازی کرده است حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که این محصولات از کجا تهیه می شوند؟

از آن جایی که اسنپ مارکت با تعداد زیادی از هایپراستار ها همکاری می کند برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود با فروشگاه مایلی که در این مجتمع های تجاری قرار وارد همکاری شده است تا مشتریان بتوانند علاوه بر کالا های سوپرمارکتی، خرید آنلاین لوازم بهداشتی را با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت تجربه کنند.

فروشگاه مایلی در واقع فروشگاه آرایشی و بهداشتی هایپر استار ها هستند که کالاهای اصل را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند. این فروشگاه ها در محیط هایپر استار هستند و با طیف گسترده ای از کالاهای آرایش و بهداشتی در حال خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند

اسنپ مارکت چه شعبی از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی را پوشش می ‌دهد؟

برای استفاده از خدمات جدید اسنپ مارکت فقط کافی است اپلیکیشن موبایل آن را دانلود کنید تا در هر زمان و مکان بتوانید کالا های مورد نیاز تان را  از این هایپرمارکت اینترنتی تهیه کنید.

لازم به ذکر است که برای شفافیت بیشتر نحوی ارائه این سرویس از سوی اسنپ مارکت خدمتتان عرض کنیم که شما بدون محدودیت مکانی می توانید در هر مکان یا زمانی لیست کالا های آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را ثبت کنید و لوکیشن خود را در محلی که قصد تحویل بسته را دارید تعیین کنید، این اپلیکیشن با توجه به موقعیت جغرافیایی شما نزدیک ترین مایلی به شما را شناسایی می کند و بسته مورد نظر شما را از آن جا برای شما ارسال خواهد کرد. با استفاده از این الگوریتم اسنپ مارکت کالای شما را  بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شود.

چگونه می توان از اسنپ مارکت تخفیف گرفت؟

یکی از مزایای استفاده از اسنپ مارکت، تخفیف بالایی است که اسنپ مارکت بر روی کالاهای خود قرار داده است و  در واقع این موضوع حسن تمایز تیم اسنپ مارکت را از سایر رقبای آن در این حوزه می باشد.

شما برای ثبت سفارش در سوپرمارکت اسنپ مارکت می توانید از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید و یا برنامه آن را دانلود کنید تا علاوه بر تخفیفاتی که بر روی کالا ها وجود دارد، تخفیف اولین خرید از اسنپ مارکت را نیز بگیرید.

با دانلود اسنپ مارکت و ثبت اطلاعات کاربری خود مانند نام، نام خانوادگی، موقعیت مکانی و... و. می توانید بر روی اولین خرید خود بن تخفیف تا سقف ۲۵۰۰۰ تومان دریافت کنید.

همچنین برای اطلاع از این جشنواره ها می توانید شبکه های اجتماعی اسنپ مارکت را دنبال کنید و یا اطلاعیه ها را از طریق سایت و یا برنامه اسنپ مارکت پیگیری کنید.

روش دیگری که برای دریافت تخفیف از اسنپ مارکت به کاربران آن توصیه می شد، دریافت کد معرفی و ارسال آن برای دوستان آشنایان است؛ برای دریافت کد معرفی شما باید در اسنپ مارکت ثبت نام کنید و اولین سفارش خود را ثبت کنید، پس از آن باید درخواست کد معرفی بدهید تا یک کد اختصاصی برای شما مشخص شود، در این مرحله کافی است شما اسنپ مارکت را به دوستان خود معرفی کنید تا کالا های مورد نیاز خود را از این هایپرمارکت آنلاین تهیه کنند، به محض این که هریک از کسانی که از طریق شما با مجموعه اسنپ مارکت آشنا شده اند اولین سفارش خود را ثبت کنند شما کوپن تخفیف ۱۵۰۰۰ تومانی به ازای هر نفر دریافت خواهید کرد، این در حالی است که دوستان شما تخفیف ۲۵۰۰۰ تومانی اولین خرید را هم دارند.

نحوی نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت بر روی تلفن همراه

برای دانلود اسنپ مارکت شما باید نسخه ای که با سیستم عامل تلفن همراه تان همخوانی دارد را نصب کنید.

به طور کلی سیستم عامل گوشی ها یا اندروید هستند و یا ios که تیم برنامه نویسی اسنپ مارکت برای هر دو مدل برنامه مجزایی طراحی و پیاده سازی کرده است.

اگر سیستم عامل موبایل شما ios  باشد می توانید از طریق برنامه های نصب اپلیکیشن مانند سیب اپ و سیب چه، اسنپ مارکت را دانلود کرده و استفاده کنید و یا به راحتی از طریق مرورگر گوشی موبایلتان وبسایت را باز کنید.

در مقابل اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید باشد از طریق بازار یا google play که از معتبر ترین برنامه های نصب اپلیکیشن هستند کمک بگیرید و اسنپ مارکت را دانلود کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476857