چند نفر در تهران در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند؟

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران نوشت: بیش از ۲۲۳ هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام انجام دادند که ۲۵ درصد از آن مربوط به استان تهران بوده است.

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه مهلت  ثبت نام دور سوم طرح اقدام ملی مسکن  ۲۵ دی ماه به اتمام رسید گفت: در پایان این مرحله از ثبت نام ،  در نصیر شهر به میزان ۸۰۰ واحد مسکونی  مختص ساکنان این منطقه  ظرفیت جدید در نظر گرفته شد.

او با بیان اینکه ساکنان نصیر شهر، رباط کریم، نسیم شهر، صالحیه و گلستان بیش از ۵۶ هزار نفر ثبت نام کرده اند افزود: در روزهای ابتدایی این دور از ثبت نام متاسفانه برخی از ساکنان شهر تهران ثبت نام کردند که تمامی آن‌ها در پالایش حذف شدند به همین دلیل اخطارهای لازم را به متقاضیان دادیم که تهرانی‌ها ثبت نام نکنند.

این مقام مسئول گفت: مهلت این ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه به پایان رسیده است. همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اولین ساعات صبح روز شنبه کار پالایش متقاضیان را آغاز کرده اند و تا کنون بیش از هزار نفر پالایش شده اند.

محبت خواه با بیان اینکه در استان تهران در ۲۰ شهر در مرحله قبل ثبت نام انجام داده‌ایم و در مراحل اول و دوم بسته به ظرفیت‌های ایجاد شده ثبت نام در پردیس، پرند، هشتگرد، ایوانکی و خود شهر تهران انجام شده است، افزود: در شهرهای جنوبی، غربی و شرقی تهران و بخش‌هایی که فرصت ثبت نام در آن‌ها وجود داشت، ثبت نام انجام داده‌ایم و در این دوره تنها برای نصیر شهر توانسته‌ایم ظرفیت ایجاد کنیم.

محبت خواه تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن ملی را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار، رباط کریم، قرچک، اسلامشهر و پاکدشت آغاز کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: از بیش از ۲۲۳ هزار ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن در کل کشور ، حدود  ۵۶ هزار نفر معادل ۲۵ درصد متقاضیان مربوط به استان تهران بوده اند.

محبت خواه بیان کرد: در این دور از ثبت نام، ۱۸۳ شهر در ۱۹ استان کشور ظرفیت دارند و اراضی لازم تامین شده است. تعداد شهرهای زیر مجموعه طرح مسکن ملی به ۷۷۰ شهر می‌رسد و تاکنون با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و مدیران کل استان ها، ظرفیت‌های جدید ایجاد شده است.

ثبت‌نام بیش از ۲۲۳ هزار نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

محبت خواه تصریح کرد: در این دور از ثبت نام مسکن ملی ، ظرفیت جدید در یکی از شهرهای تهران فراهم شد و با  احتساب این شهر، تعداد شهرهای استان تهران در طرح مسکن ملی به ۲۰ رسید.

او اظهار کرد: استان‌های ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، هرمزگان، همدان و خراسان رضوی از جمله ۱۹ استانی هستند که در این دور از طرح اقدام ملی مسکن، ثبت نام در آن‌ها انجام شد.

223227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =