تخصیص ۷۵میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های پیکان فرسوده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تخصیص تسهیلات ویژه ۷۵میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌های پیکان فرسوده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و پست بانک به امضا رسید، مقرر شد تعداد ۳۴۰۰دستگاه تاکسی فرسوده با مشارکت پست بانک در کل کشور نوسازی شود.

او ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، سهم شهر قزوین برای نوسازی تاکسی های فرسوده ۴۳دستگاه تاکسی تعیین شده و ۵۰میلیون تومان وام با کارمزد ۹درصد و بازپرداخت ۶۰ماهه به مالکین این گونه تاکسی‌ها پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با نظر مساعد هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی و شهردار علاوه بر این وام، یک وام ۲۵میلیون تومانی نیز توسط سازمان تاکسیرانی با کارمزد ۴درصد و بازپرداخت ۳۶ماهه به مالکین پیکان های فرسوده برای جمع آوری هر چه سریع تر این تاکسی ها پرداخت می شود و تعداد ۴۳دستگاه تاکسی نیز به ۵۰دستگاه افزایش یافته است.

عرشیان یادآور شد: در پی نشست های متعدد برگزار شده بین سازمان تاکسیرانی و پست بانک، در خصوص مساعدت در نحوه و تعداد تضامین و تسهیل در بهره مندی رانندگان تاکسی دارای شرایط نوسازی بحث و تبادل نظر شد و بر همین اساس، اولویت نوسازی در مرحله اول با تاکسی های پیکان برنامه ریزی شده و با توجه به محدودیت زمانی و محدودیت در تعداد، امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم سهمیه اختصاص یافته برای ناوگان تاکسیرانی قزوین را تحقق بخشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: به منظور حمایت از رانندگان تاکسی شهر قزوین به دنبال این هدف هستیم که سهمیه تحقق یافته برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر قزوین را به ۱۰۰دستگاه ارتقا دهیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =