همه باید با جریان نوآوری و حمایت از استارت آپ در کشور همراه شوند

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: زیرساخت های توسعه اکوسیستم نواوری در کشور ارتقا یافته و همه باید با جریان نوآوری و حمایت از استارت آپ ها در کشور همراه شوند.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ علی وحدت در مراسم اختتامیه رویداد سکوی پرتاب یزد گفت: در دو سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه توسعه نوآوری در کشور ایجاد شد که یکی از آنها تقویت زیرساخت ها بود.
وی افزود: در حوزه تامین مالی هم اکنون ۵۰ صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی در کشور فعال هستند بعلاوه اینکه رویکرد حمایت از استارت آپ ها موفق به جذب سیستم بانکی شد به طوری که در ۲ سال گذشته بانک ها سه هزار و ۵۰۰ میلیون تومان به این اکوسیستم کمک کردند.
وحدت با اشاره به اینکه سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری در کل کشور طی ۲ سال گذشته ۲۰ برابر شده، عنوان کرد: سرمایه کل صندوق های پژوهش و فناوری کشور ۷۰۰ میلیارد تومان است.
وی با تاکید بر توسعه متوازن در استان یزد افزود: استان یزد همیشه از نیروی انسانی نخبه برخوردار بوده ولی به علت مهاجرت این نیرو ها به خارج از استان و کشور نتوانسته به خوبی از آنها بهره ببرد ولی طی ۲ سال گذشته جهت گیری ها به شکل مثبتی تغییر کرده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: جریان حمایت از استارت آپ به سرعت در حال حرکت است و همه باید به این حرکت ایجاد شده در کشور کمک کنند چرا که جریانی غیر سیاست زده و همراه با رشد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =