فرمانداران تمامی امکانات را برای مقابله با پشه «ائدس» بسیج کنند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران تمامی امکانات را برای مقابله با پشه «ائدس» بسیج کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی رئوفی پیش ازظهر شنبه در جلسه کارگروه امنیت و سلامت غذایی استان با محوریت مبارزه با پشه آئدس با حضور کارشناسانی از حوزه مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت و مدیران حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی و فرمانداران غرب استان با اشاره به اهمیت مبارزه با این پشه عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و مشاهده پشه ائدس در کشورهای همسایه، فرمانداران سریعاً کارگروه‌های امنیت و سلامت غذایی شهرستان‌ها را برای اتخاد اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با این پشه را بسیج کنند.
وی افزود: فرمانداران به صورت هفتگی جلسات کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان‌ها را تشکیل و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص به عمل آورند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی بخشی جامعه نقش بسزایی در مقابله و پیشگیری از شیوع و ورود پشه ائدس دارد.
رئوفی تصریح کرد: در ضد عفونی مناطق در معرض خطر شیوع پشه ائدس کلیه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری کنند.
وی گفت: شهرداران و دهیاری‌ها با مدیریت فرمانداران و بخشداران در روند مبارزه و مقابله با پشه آئدس همکاری کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: رصد اقدامات در حوزه مقابله با پشه آئدس به صورت جدی در دستور کار استانداری است و عملکرد دستگاه در این زمینه ارزیابی می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =