هفته آلوده در انتظار اصفهانی‌ها/۴۰ روز است بارش نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افزایش غلظت آلاینده های جوی تا پایان هفته خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی تا پایان هفته اظهار داشت: ۴۰ روز است که سامانه بارشی در استان اصفهان فعال نبوده است و با استقرار توده سرد و سنگین و پایداری جوی تا پایان هفته غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد.

وی افزود: در دی ماه استقرار توده سرد و سنگین با ماندگاری بالا پدیده وارونگی هوا را در استان اصفهان رقم زد که آلودگی روزهای آتی به شدت ماه گذشته نیست.

پلمب ۵۴ واحد صنعتی آلاینده توسط اداره کل محیط زیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۴ واحد صنعتی آلاینده توسط اداره کل محیط زیست استان اصفهان پلمب شده است، تصریح کرد: اعمال قانون در تردد خودروها، کامیونها و موتورسیکلت های دودزا و فاقد معاینه فنی و پایش مستمر منابع آلاینده متحرک و ثابت و عدم انجام فعالیت عمرانی آلاینده و خاکبرداری وپرهیز از سوزاندان ضایعات تا پایان هفته جاری اجباری است.

اعمال طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان تا پایان بهمن ماه

وی با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه طرح زوج وفرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اعمال می شود، گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح درحال اجراست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۷۴ میلی متر بارش در استان اصفهان رخ داده است که نسبت به بلندمدت با کاهش ۹ درصدی همراه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =