کهگیلویه همچنان در رده آخر/ ضعیف ترین شهرستان در جذب اشتغال زایی/توزیع اعتبارات به قدرت چانه زنی مدیران

فرماندار کهگیلویه گفت:در طول این سال ها ضعیف ترین شهرستان در جذب اشتغالزایی کهگیلویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه : دارا کریمی نژاد در شورای اداری شهرستان شهرستان در همان ابتدای جلسه از مدیران درخواست کرد که با حضور به موقع در جلسه اخلاق را رعایت کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت:اگر مدیر کلی بدون اجازه و هماهنگی با فرمانداری وارد شهرستان شود هیچ گونه همکاری نخواهیم کرد و اجازه ورود ندارد.

وی با انتقاد از برخی بخشداران در مدیریت بخش اظهار داشت:آقایان بخشدار برای کنترل مراسمات عزا و عروسی با من تماس نگیرید شما در بخش خود همه کاره هستید ،نیروی انتظامی و دادگستری و دادستان همه پای کار هستند و با اقتدار اعمال قانون کنید .
فرماندار کهگیلویه گفت۰:تالار های تهران با تالارهای دهدشت فرق می کنند و تا اطلاع بعدی بعلت عدم کنترل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات ،بسته خواهند بود.
وی با بیان اینکه بچه منطقه هستم و مشکلات را میدانم بخشی نگری و موازی کاری،بخشنامه محوری،عدم شفافیت و قدرت نه نگفتن مدیران دانست که هنوز مدیران ارشد اجرایی در نه گفتن ناتوان هستند چرا که هر جا نمی توانیم بگوییم نمیشود و وقت را تلف نکنیم 
کریمی نژاد از مهار کرونا در شهرستان بعنوان اولویت کاری اش نام برد و دومین مورد از اولیت کاری خود را بحث اشتغال‌زایی در شهرستان ذکر کرد و گفت :در طول این سال ها ضعیف ترین شهرستان در جذب اشتغالزایی کهگیلویه بوده است عنوان کرد: در حوزه درآمد پایدار ،شهرداران طرح های گردشگری سد «مارون»و سد «کوثر» را زودتر تحویل دهند.
وی تصریح کرد:با توجه به سالها سابقه کاری بنده و داشتن ریز به ریز طرح ها دنبال راه اندازی یک اداره برای جذب تسهیلات اشتغال زایی با کمک بخش خصوصی هستم.
وی از منطقه دژکوه بعنوان درآمد پایدار برای شهرداری سوق نام برد و تاکید کرد :جایی که دژکوه را دارد نیاز به درآمد پایدار دیگری ندارد و از آن غفلت شده ،و مدیران خسته و فاقد خلاقیت که تا مرکز استان و پایتخت نرفته آمد خودشان استعفا بدهند.
وی توزیع اعتبارات را از قدرت چانه زنی مدیران دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =