برپایی اردوی جهادی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در منطقه محروم توگبری

میز خدمت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی جهادی در منطقه محروم توگبری شهرستان چرام برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوی جهادی در منطقه محروم توگبری شهرستان چرام این استان برپا شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: این نهاد به دستور امام راحل برای حمایت از اقشار نیازمند تأسیس‌شده است و از ابتدا تاکنون خدمات مؤثری به محرومان جامعه ارائه داده است.
وی هدف از برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم را کمک به افراد نیازمند در مناطق کمتر برخوردار عنوان و بیان کرد: کمیته امداد همواره و در همه شرایط پاسخگوی مطالبات مردمی و به‌خصوص نیازمندان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
مبشری بابیان اینکه در شرایط فعلی بیماری کرونا زندگی، کار و فعالیت مردم را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: این مسئله مسئولیت کمیته امداد را دوچندان کرده و امیدواریم با حمایت همگانی خیران و نیکوکاران بتوانیم اقدامات خوبی برای بهبود زندگی مردم نیازمند انجام دهیم.
وی به برنامه‌های اجراشده در این اردوی جهادی اشاره و بیان کرد: ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان مردم روستا، اهداء بسته معیشتی، برگزاری مسابقه فرهنگی بین کودکان و اهداء بسته فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی و اهداء بسته حمایتی از طرف هلال‌احمر استان از خدمات ارائه‌شده در روستای توگبری بود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به افتتاح مرکز نیکوکاری جوادالائمه در روستای شیخ حسین چرام در این اردوی جهادی اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری سپردن کارها و امورات خیر به دست خود مردم با محوریت مساجد است.
مبشری بابیان اینکه در حال حاضر ۴۰ مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده است، گفت: امید است با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بیشتر در استان، بتوانیم راه خدمت‌رسانی به افراد نیازمند واقعی را هموارتر کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =