جزییات واکسیناسیون سراسری در ایران/ پرسنل ۶۳۵ بیمارستان درگیر کرونا واکسن دریافت می‌کنند

فارس نوشت: وزیر بهداشت گفت: امروز در ۶۳۵ بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه واکسیناسیون برای پرسنل درگیر در آی سی یو آغاز می‌شود.

سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم آغاز واکسیناسیون سراسری اینکه بیماری کووید ۱۹ ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های مستمر همکاران ارجمند من در وزارت امور خارجه در سازمان برنامه و بودجه و در بانک مرکزی و وزارت راه و به خصوص پیگیری‌های مستمر به سفرای ارجمند در کشورهایی که برای واردات واکسن تلاش می‌کردیم قولی که مردم دادیم عملی شد.

وی گفت: امروز در ۶۳۵ بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه واکسیناسیون برای پرسنل درگیر در آی سی یو آغاز می‌شود. پرستاران، پزشکان از جمله گروه‌هایی هستند که واکسن دریافت می‌کنند.

نمکی تصریح کرد: در بین این افراد یکی دانشجوی نخبه کشور است و آمده اعلام کند که خون ما از خون مردم دیگر رنگین‌تر نیست و این اثبات این موضوع است که ما جان و مال خودمان را نثار مردم این سرزمین خواهیم کرد، این فرد کسی نیست جز فرزند وزیر بهداشت.

وی گفت: در آینده نزدیک از منابع مطمئن دیگری واکسن وارد می‌کنیم، و افراد بالای ۶۵ سال و افراد مبتلا به بیماری زمینه‌ای و سایر گروه‌ها واکسن دریافت می‌کنند و امیدواریم به پوشش واکسیناسیون ۷۰ درصدی برسیم. همچنین امیدواریم واکسن تولید داخل نیز از بهار به دست مردم برسد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =